Rent teknisk er udgivelsen rigtig god. Billede og lydside er på højde med dagens standard, og ekstramaterialet er acceptabelt. Det der trækker udgivelsen ned i denne omgang er slet og ret filmen, der rent ud sagt er hamrende dårlig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Randy Savage 19 år siden

man kan godt se det er hans første film, han laver jo mest musikvideoer.
Gravatar

#2 filmz-Erroneus 19 år siden

Den film er så dårligt det er sjovt, bare slutningen er nok det mest urealistiske jeg nogle siden har set og det er ikke engang specielt godt lavet :)

Mere er der vist ikke at sige om den :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#3 Bohemian 19 år siden

Hmm har lige fået filmen af en ven der ikke gad at ha den, men efter at have læst denne anmelselse tror jeg at jeg vil spørge om han ikke vil have den tilbage : ( Buu!
Free in serenity.
Gravatar

#4 filmz-apack 19 år siden

Filmen er, efter min mening, under middel. Jeg drager min konklusion ud fra et punkt:

Et sted i filmen bliver hovedpersonerne jagtet af en omgang badguys, de drøner afsted med 200-300km/t. Det er jo fair nok. Da de kører ind i en skov, med skurkene lige efter, drøner de igennem buske, flyver hen over væltede træer osv osv... Det kan da simpelthen ikke lade sig gøre på en motorcykel af den art? Man vil vælte så snart forhjulet er i nærheden af noget blødt underlag.

Ikke nok med det, en af hovedpersonerne vælter på sin MC (og smadre den). Lige efter kommer der en skurk tågende, Hovedpersonen vælger så at samle udstødningen op fra MC (den er faldet af) og bruge den som våben mod skurken.
Jeg har ikke selv en MC, men jeg går stærkt ud fra at udstødningen er MEGET varm efter en lang tur med 200-300km/t... Det ville ikke være muligt at holde omkring udstødningen i mere end 1sec...
Robert De Niro - The greatest actor of all times
Gravatar

#5 filmz-gimleno1 19 år siden

#4 Hey, det er udemærket underholdning for konfirmanter der ikke kan/gider tænke selv ;) *G*
..my hovercraft is full of eels..

Skriv ny kommentar: