Der er gudskelov større intensitet og mindre nonsens i Michael Bays tredje robotfabel end i forgængerne, men desværre suppleres de overrumplende actionsekvenser af rædsom pruttehumor og en overflod af overflødige handlingsforløb. I forhold til den foregående Blu-ray-udgivelse af filmen er der langt mere at komme efter på denne 4-disk udgivelse, som byder på en fænomenal 3D-præsentation og timevis af underholdende ekstramateriale, som selv folk, der ikke nødvendigvis synes om franchisen, formentlig vil finde fascinerende. Filmen er ganske vist middelmådig, men udgivelsen er et must for fans og enhver ejer af et 3DTV.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 The Insider 12 år siden

#19, ikke lige foreløbigt, desværre :) så skulle det være af egen fri vilje i fritiden, når nu de er noget halvgamle, og jeg er bestemt ikke nogen større fan :)

#20, umiddelbart har jeg ikke den store interesse i den jvf. de tre første film :) men den skal da nok sparke røv i hjemmebiografen!
War. War never changes.
Gravatar

#22 MOVIE1000 12 år siden

Ericmase (19) skrev:
#18 Arrg dog! Ellers tak du. ;)

Forresten tænkte jeg på om du nogensinde vil anmelde hele Lost-serien på Blu-ray? :)


Jeg købte hele serien på blå for et par uger siden, jeg er dog ikke begyndt på den endnu, men glæder mig helt sikkert til at gense serien med top billedkvalitet og forbedret lyd, helt sikkert min yndlings serie.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 Ericmase 12 år siden

MOVIE1000 (22) skrev:
Ericmase (19) skrev:
#18 Arrg dog! Ellers tak du. ;)

Forresten tænkte jeg på om du nogensinde vil anmelde hele Lost-serien på Blu-ray? :)


Jeg købte hele serien på blå for et par uger siden, jeg er dog ikke begyndt på den endnu, men glæder mig helt sikkert til at gense serien med top billedkvalitet og forbedret lyd, helt sikkert min yndlings serie.


Glæd dig! Har også Blu-ray versionen. Den er helt klart pengene værd! Et af de bedste serier nogensinde! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#24 x marks the spot 12 år siden

IMHO... Hvis Bay bare havde droppet alt det "historie" om LeBeoufs jobinterviews, den nye kæreste, Malkovich, Turturro, Dempsey, Ken Jeong, Tudyk og de platte side-kick robotter, så var der måske en half-decent Transformers-actionfilm tilbage.
Jeg har ikke spor imod skuespillerne nævnt foroven, men de er total spildt og til absolut ingen nytte andet end fyld.
Der er dog ingen tvivl om at effekterne er toppen af poppen, og det var über cool med Leonard Nimoys deltagen!
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#25 iceage 12 år siden

Hej har lige selv købt Transformers 3 (Limited 3D Edition) og den er i orden man kan købe den på dvdoo for 260 kr med fragt og det er en ok pris for 4 skiver, jeg kan se der er en del meninger om den, jeg kan nu godt li den tybe film sådan lidt overnaturlige en gang i mellem er sku ok også fordi man efterhånden har set så meget og det bliver nok ikke letter at finde nye ider ind for filmverden som overrasker helt vildt, det man lever højt på i dag er jo meget effekter og/eller en god historie, men kan transformer bære en film mere ja det er jo det.
iceage

Skriv ny kommentar: