Der er gudskelov større intensitet og mindre nonsens i Michael Bays tredje robotfabel end i forgængerne, men desværre suppleres de overrumplende actionsekvenser af rædsom pruttehumor og en overflod af overflødige handlingsforløb. I forhold til den foregående Blu-ray-udgivelse af filmen er der langt mere at komme efter på denne 4-disk udgivelse, som byder på en fænomenal 3D-præsentation og timevis af underholdende ekstramateriale, som selv folk, der ikke nødvendigvis synes om franchisen, formentlig vil finde fascinerende. Filmen er ganske vist middelmådig, men udgivelsen er et must for fans og enhver ejer af et 3DTV.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Batsy 12 år siden

Hmmm. begynder at fortryde mit første køb af den første Blu ray udgivelse!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 MOVIE1000 12 år siden

Johan??
Selve denne her udgave, er der kun et begrænset antal i Danmark eller vil den udgå fra markedet senere siden der står Limited 3D edition??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 12 år siden

#2 Spørger du om limited betyder begrænset antal? Jeg tror måske godt du selv kender svaret =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 MOVIE1000 12 år siden

#3 Både og, hvis 3D udgaven af Transformers 3 kun sælges inden for en kort periode er det jo om at slå til nu, hvis man vil eje den i 3D?? Kan man kun købe den i 3D for en begrænset periode?? Eller er det bare denne udgivelse?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 Babo84 12 år siden

Jeg er enig i dommen. Ikke så ringe som nogen gør den til, men heller ikke vanvitttig vellykket. Den første er stadig bedst, uden at sige så meget, og del 2 er direkte ringe.
Gravatar

#6 Kviesgaard 12 år siden

Selvom 3'eren var væsentlig bedre end 2'eren, så synes jeg personligt at den sidste time trak i langdrag. Derudover havde jeg håbet at 3'eren blev den sidste vi så fra Michael Bay, men sådan skulle det ikke gå.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#7 Babo84 12 år siden

#6

Enig. Det er iøvrigt mig en gåde, at filmen varer pænt stykke over 2 timer. 2 timer og 35 min faktisk. Jeg kan bare ikke få det ind i knolden. Men det er vist meget in, at filmene skal være så fucking lange, uanset hvad.
Gravatar

#8 Therien 12 år siden

Babo84 (7) skrev:
#6

Enig. Det er iøvrigt mig en gåde, at filmen varer pænt stykke over 2 timer. 2 timer og 35 min faktisk. Jeg kan bare ikke få det ind i knolden. Men det er vist meget in, at filmene skal være så fucking lange, uanset hvad.


Transformers 3 er så lang uanset hvad (bla. derfor den kan ligestilles med waterboarding)... Andre film der er 2 timer og 35 er bare 2 timer og 35 minutter og andre ville vi ønske aldrig stoppede :)

Jeg helt enig med dig. Der kunne sagtens skæres 30 + min ud af den.
Gravatar

#9 Babo84 12 år siden

#8

Uden at overdrive, så vil jeg faktisk skære 45min af Transformers 3, så den kommer ned i ca. 1 time og 40-45 min. Altså for en 3'er, der normalt skal vare længere, og de to første burde max have varet halvanden time. Det er mine realistiske bud. Historien, eller mangel på samme, er jo ikke til mere. Jeg synes det er en irriterende trend (eller hvad det nu er?) at enhver film skal have en lang spilletid, uden omtanke for om det er berettiget. Det er fedt når man kan sige, at tiden fløj afsted under en film - så har man gjort sit arbejde rigtigt.

Det lange actionklimaks i Transformers 3 er jo vildt imponerende visuelt, men også drønkedeligt og ensformigt. Actionscener skal ikke varer en time, eller have den fornemmelse.
Gravatar

#10 The Insider 12 år siden

#2, jeg mener faktisk, at de i USA har annonceret, at skiven er blevet trykt i et begrænset antal - men det kan selvfølgelig bare være et marketingskneb, og "begrænset antal" er alligevel også et vidt begreb. Jeg er ikke helt sikker på, hvor mange eksemplarer der er blevet produceret, men jeg tror personligt ikke, du skal være bange for, at butikkerne løber tør lige foreløbigt :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: