Som det er, bliver de mest dramatiske optrin, at forsangeren ikke vasker fingre efter, at han har tisset, og at Stig punkterer med sin veteranbil. Lidt flere koncertoptagelser havde formodentlig hjulpet på filmen. Det eneste hele nummer, vi får, er “Sleeping My Day Away”, som hurtigt bliver filmens bedste øjeblik. Det får dog også en til at tænke på, at en decideret koncertfilm ville have været en del mere seværdig. Som appetitvækker til bandets kommende turne og albumudgivelse er filmen hæderlig, men den efterlader dog ingen tvivl om, at den ægte vare på alle måder er at foretrække.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Dragon_Claw 15 år siden

Et band som startede rigtigt godt med f.eks. "No fuel left", men da jeg hørte "Softdogs", da mistede jeg alt respekten for dem. Sådan noget blødt pop-rock lort!
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#2 hey now 15 år siden

Dragon_Claw (1) skrev:
Et band som startede rigtigt godt med f.eks. "No fuel left", men da jeg hørte "Softdogs", da mistede jeg alt respekten for dem. Sådan noget blødt pop-rock lort!


Well, nu er der også en del år imellem 1989 og 2002. Alting forandrer sig, også D-A-D, derfor synes jeg også man skal se Soft Dogs pladen som en del af den udvikling. Ville sgu være skuffet hvis de aldrig ændrede noget. Ligefrem at miste respekten for D-A-D pga. af Soft Dogs er måske lidt grinagtigt:-)
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#3 Highland Park 15 år siden

I mangler lige et bogstav i titlen. Værsågod: "e". :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 Benway 15 år siden

Rettet. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5 Dragon_Claw 15 år siden

#2 If it ain´t broke, don´t fix it.

Seriøst mand, jeg er stadig ikke kommet mig, efter jeg første gang så "Softdogs" i fjernsynet i sin tid. Det var ligesom bandet havde lavet en sukkersød kærligheds ballad (i forhold til deres forrige musik), som får 2 Live Crews "Me so horny" sang til at ligne en Grammy vinder.
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#6 filmz-jannikdp 15 år siden

Enten kan du lige rock-musik ellers kan du ikke, men ligefrem at miste respekten for et band på grund en plade som faktisk ikke engang er så pop'pet endda, er wierd... Det er jo en af styrkerne i D-A-D at de konstant kan forny sig, hvilket også er hvorfor der stadig er noget dér hedder D-A-D... (Også en del filmen mangler btw.) Må være ærlig at sig at folk der kommer med den slags udmeldelser sætter jeg i bås med folk der blev sure på Lars Ulrich da han sagsøgte Napster...
Desuden er Pop forkortelse for popular, og det var den plade bestemt ikke... Lawyered!
Gravatar

#7 Dragon_Claw 15 år siden

Må være ærlig at sig at folk der kommer med den slags udmeldelser sætter jeg i bås med folk der blev sure på Lars Ulrich da han sagsøgte Napster...

Ugh, den her udtalelse er simpelthen så bizar & ikke værd at bruge en kommentar på.

P.S. Da jeg snakkede om Softdogs, så var det kun sangen jeg talte om & ikke hele pladen.
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#8 Spanner 15 år siden

Dragon_Claw (7) skrev:
P.S. Da jeg snakkede om Softdogs, så var det kun sangen jeg talte om & ikke hele pladen.


Så er det da endnu mere besynderligt at miste al respekten for DAD, hvis du kun baserer det på et enkelt nummer.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 Dragon_Claw 15 år siden

Okay... Jeg kan godt læse at min holdning angående D-A-D åbenbart var ret kontroversielt, så det er vist bedst at jeg stopper her, da jeg ikke vil risikere, at der lige pludselig står en hær af D-A-D fanboys ude foran min bopæl med fakler & et meget stramt reb.
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#10 filmz-jannikdp 15 år siden

Vi har gjort det før, og det vil ske igen... :-D

Skriv ny kommentar: