“Unbreakable” er en undervurderet og forfriskende sober superheltefilm, der respekterer sit publikum og belønner seerens tålmodighed med fornemt skuespil og forbløffende twists. Denne Blu-ray er udstyret med et strålende transfer og et eksemplarisk lydspor, men der medfølger ikke meget ekstramateriale, og det er i øvrigt identisk med det, der fulgte med den gamle dvd-udgivelse. Fans kan med god samvittighed investere i skiven, og hvis man endnu ikke har givet filmen en chance, er det oplagt at gøre det nu, hvor den er blevet tilgængelig i HD.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Patriarch 15 år siden

En FREMRAGENDE film.

Shyamalans bedste, og jeg ville ikke begræde en trilogi :)

ps: Musikken er konge!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#22 The-new-meister 15 år siden

Alt for nice film... Nok den mest realistiske superhelte film ever.

5/6
Gravatar

#23 filmz-gofferoffer 15 år siden

#21

Enig. Et af de bedste film scores, der nogensinde er lavet!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#24 keitel 15 år siden

Klasse film, kan se den igen og igen- skal også have den på blu ray- når jeg får sådan en maskine til næste årtusinde :)
6/6
Gravatar

#25 Corgan 15 år siden

#21:

Hell yea. Enig i alle punkter.
Gravatar

#26 Zombi 12 år siden

Snuppede et gensyn med filmen og blev mindet om hvor fed en film "Unbreakable" faktisk er.

Stadig en af mine absolutte yndlingsfilm. Desværre er den også utrolig undervurderet og misforstået, men jeg er glad for filmen ligesom den er. Derudover er James Newton Howards musik fuckin' badass.

6/6 eller 10/10.

Skriv ny kommentar: