En udgivelse der på den tekniske side er helt i top men en jævn film, der primært holdes oppe af sit look og sine action scener.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Skobbolop 19 år siden

#24 fordi publikum nok ikke vil tage specielt godt imod til det?.. men han har al ret til at gøre det, uanset hvad publikum vil synes... det var bare min pointe..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#32 Corgan 19 år siden

#30:

Ro på nu. Jeg fremlægger bare mine argumenter. Der er jo ikke nogen grund til at komme helt op og køre over at min holdning ikke er den samme som din.
Jeg kan stadig ikke se at der skulle ligge selvmodsigelse i at en "regl" ikke altid passer. I så fald ville vi jo have de samme regler over hele verden. Og det har vi jo ikke. Et eksempel herpå er jo trafikken. Der er regler for hvor hurtigt man må køre i de forskellige lande. Jeg ved det ikke har noget med vampyrer at gøre, men det har noget med at regler ikke altid er ens fra land til land.
Derfor, nej jeg kan stadig ikke se det.

Du behøver ikke at skrive "mine regler". For hvilke regler af dem jeg har nævnt er det lige at du mener at 90% af alle vampyr-film ikke overholder?

Der er ikke nogen grund til at du begynder at fortælle mig hvad min holdning er til Louis fra "Interview...", da jeg sagtens selv kan finde ud af det. Som du nok også selv ved, så forklarer Louis jo i filmen, at dette bare er en myte med korsene.
Den film er et perfekt eksempel på at man netop ikke behøver at blive opdateret til high-tech for at den skal komme til at fremstå overbevisende.

Nå, men du virker tydeligvis mere og mere irriteret over min holdning til emnet, så skal vi ikke bare sige at det er det. Jeg er ikke ude efter at overbevise nogen om noget, så jeg har egentlig ingen interesse i at fortsætte diskussionen yderligere (med mindre du insisterer). Jeg fremlagde bare mine synspunkter.

#31:

Enig. Det er jo også netop derfor at jeg ikke har taget særlig godt imod Underworld.
Gravatar

#33 Bardoboy 19 år siden

#7 Skide godt.. :D


jeg blev ved med at sammenligne det med Buffy! :/
Gravatar

#34 azathoth 19 år siden

#32: Og jeg prøver bare på at få dig til at indse at man ikke nødvendigvis skal følge alle "reglerne" for at få en film til at fungere. Når du befinder dig i Danmark er det de danske regler og love der gælder... når du befinder dig i "Underworld" er det Len Wisemans regler og love der gælder.

Jeg forsøger skam ikke at fortælle dig hvad din holdning er til "Interview with the vampire", jeg forsøger blot at rationalisere ud fra den logik du fremlægger: Jeg kan kun antage at den ikke er en "rigtig" vampyr film fordi Louis jo netop affærdiger alle myterne om kors, vievand og pælen i hjertet (som er nogen af de ting du kritiserer Underworld for at mangle).

Men lad os da bare stoppe... you're a lost cause anyway! Jeg tror jeg vil ind og se "Interview", "Blade" og "Underworld"... så kan du jo sidde derovre med alle dine Bela Lugosi film ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#35 filmz-Exitium 19 år siden

ahh okey film,
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#36 filmz-Shady 19 år siden

Jeg mener som så mange andre at filmen er udemærket underholdning, hvis man gerne vil have action, uden at tænke for meget over handlingen eller regler for varulve og vampyrer. Mit største problem med den er at hvis jeg skal have den på DVD vil jeg (selvfølgelig) helst have den i en unrated version, men er der nogen der ved om der er planer om en sådan udgivelse i DK?
Gravatar

#37 filmz-Kadann 19 år siden

#36 -

Så vidt jeg kan se, findes der kun en R2 udgave fra Holland, som indeholder begge udgaver af filmen, ellers skal du have fat i R1 udgaven.

Ud fra hvad jeg har læst mig frem til, så skulle forskellen på de to udgaver være så lille, at det nærmest må regnes for et PR-stunt at udgive en ny udgave.

Jeg taler dog ikke af personlig erfaring, da jeg kun har set den normale udgave.

Du kan læse lidt mere om forskellen på udgaverne her
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#38 filmz-Shady 19 år siden

Jeg syntes bare det kunne være meget passende hvis man udgav film i udvidede versioner (evt. sammen med biograf-versionen) når der var mulighed for det. De folk der allerede har købt en version, skal da være mere end almindelg fans, hvis de vil have begge versioner stående på hylden. Hvorfor så ikke være så "storsindede" fra udgivernes side, at give os, der går ud og bruger vores surt tjænte penge på deres film, en ekstra grund til at købe film vi HAR set i biografen. Specielt når der ER en version mere på markedet!!!

(Og så lige en tak til Kadann for det hurtige svar)
Gravatar

#39 filmz-sptoft 19 år siden

vampyrer og varulve der slås.. kan jo ikke gå galt. og den visuelle side... det er jo kunst man.
Gravatar

#40 filmz-lil-deanne 18 år siden

man jeg gælder mig til 2 erne kommer... 1 var fantasik lavet.... og jeg håber 2 erne bliver ligeså fed... men varulven kunne de godt gøre bedrer....

Skriv ny kommentar: