En udgivelse der på den tekniske side er helt i top men en jævn film, der primært holdes oppe af sit look og sine action scener.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bardoboy 19 år siden

må sige jeg fandt den pæn kedelig da jeg så den.
Gravatar

#2 Munchkim 19 år siden

Jeg syntes så stadig den stinker langt væk af World of Darkness.
Talk about ripoff.

Anyway, så er filmen nu meget fin som søndags underholdning.
Gravatar

#3 filmz-Aether 19 år siden

ejj.. Underworld var sq okay.. 3/6.. og så ser hende Kate Beckinsale simpelthen ALT ALT for nice ud.. Så Van Helsing 3 gange i biografen kun for hende :D..
Gravatar

#4 filmz-VirtUs 19 år siden

ja jeg mener oz at den er ok
__________________
ja deeeeeeeeeet :D
Gravatar

#5 Captain Vallo 19 år siden

En ganske glimrende film. Langt bedre end jeg havde turde håbe på. Fandt dog Beckinsales figur ret kedelig... altså hendes karakter, ikk'? Jeg vil ikke tøve med at anbefale filmen til fans af genren.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#6 evermind 19 år siden

#5:

"Fandt dog Beckinsales figur ret kedelig... altså hendes karakter, ikk'?"

Hehe, gris... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 Corgan 19 år siden

Jeg synes ikke filmen er noget vildt. Den er da ok, men ikke en film jeg vil bruge yderligere penge på.

Jeg synes at det er en skam, at alle myterne om vampyrer ligesom bliver fejet lidt til siden. F.eks.:

1 - Vampyrerne drikker vin i filmen... jeg troede at alt andet end blod smagte ubehageligt for en vampyr.
2 - De føler slet ingen trang til at suge blod i filmen. Ok, chefen suger en enkelt gang på en anden vampyr, men det er mere af lyst.
3 - De kan se sig selv i spejlet.
4 - Der nævnes ikke noget om kors og pæl i hjertet.
5 - Det med kuglerne der indeholder dagslys (eller sådan noget) er da virkelig for plat. Her skal man bare have en undskyldning for at bruge skydevåben.

Ud over det så troede jeg, at varulve ligesom fik hukommelsestab hver gang de blev forvandlet. I andre varulve-film kan de nemlig ikke huske hvordan de er endt nøgen ude i skoven med et halv hjort i munden.

Som actionfilm er den ok... men det er total tyndt at bruge de gamle myter om vampyrer og varulve, når de bryder størstedelen af alle reglerne omkring disse myter.
Gravatar

#8 Sealer 19 år siden

#7 ja du har ret. men jeg syns så at det er en rigtig god film og skal helt sikkert have den på dvd. når jeg en gang får penge tsk tsk
Gravatar

#9 filmz-stefan pellegrini 19 år siden

Det er en film som konstant minder en om Blade!

Det er synd, for faktisk er det en udemærket film! god hvis man bare skal underholdes
Gravatar

#10 filmz-rasmusu 19 år siden

synes den var ringe, scott speedman spiller pinligt

Skriv ny kommentar: