Når det er sagt, står det væsentligste stadig tilbage. Der er nogle smukke kampscener i “Underworld: Evolution”, der forstår ikke at lade sig rive med at de tekniske udfoldelsesmuligheder, men har en passende længde og som er motiverede af handlingen. For folk, der elsker vampyr og varulvefilm, opfylder den alle behov, og det er en nydelse at se Selene i hendes stramme læderoutfit drikke blod, blotte de spidse tænder og spejde ud i natten med sine syleskarpe øjne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Slettet Bruger [4037792524] 18 år siden

Æv... Jeg havde håbet filmen rækkede lidt længere end muligheden for at se Selene i stramt tøj.

Jeg synes etteren var en flot, men utrolig overfladisk film.
Gravatar

#2 filmz-NeoDk 18 år siden

Jeg synes at den gør etteren meget bedre (Lige kommet hjem fra biffen). Den gør historien meget bedre og federe der er mange små detaljer men fed film synes jeg til en fredag aften med gutterne.

Kate i læder tøj Nam nam ;)
Gravatar

#3 cHiNgAcHg00k 18 år siden

"hede sex scener"? Så vi den samme film eller er det mig der husker forkert... Mener kun der var en.
"Don't repeat the error of thinking..."
Gravatar

#4 filmz-Exitium 18 år siden

Kate er for fræk. Men jeg regner med at se den, siden jeg har en svaghed for vampyrer ^^
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#5 tvit 18 år siden

Følger flot op på 1'eren, action, go historie og flotte special effect's.
Kate er sgu da for lækker i hendes latex outfit.
Ku i li den første så skynd jer at komme ind og se denne seje vampyr/varulve/latexstrammende efterfølger. 5/6 herfra
Gravatar

#6 king b 18 år siden

Er faktisk ganske enig med anmeldelsen. Ligesom etteren er designet lækkert, men skurkene mangler i denne ombæring flere dimensioner, og de ulogiske manuskripthuller er tydeligere.

Du godeste, kan se, at Kates næste rolle er i en Adam Sandler-film. Åh nej...
Gravatar

#7 erlandsen 18 år siden

Jeg nød sq at se filmen... der var da god action og faktisk også en historie, hvilket jeg frygtede der ikke var...
Og selvom Selene ser brand-hot ud i latex/læder-outfittet var det sq lækkert at se hende blive "befriet" derfra ;-)

En 3'er skal ses hvis den kommer - men synes dog de skal stoppe her. Tidsmæssig er historien slut - herefter bliver det blot nye fjender........
moi
Gravatar

#8 filmz-vlx 18 år siden

Jeg synes også den var ok, men dertil skal siges at jeg synes filmens verden virkede alt for lille, den var jo storts begrænset til en 3-4 forskellig steder. Synes man sad tilbage med en følelse at filmen var filmet i samme skov (Hvad den sikker også var) Det synes jeg er lidt synd i forhold til den første der havde man et bedre indtryk over at vampyere var ret dominerende i vores verden og havde meget magt.
Gravatar

#9 filmz-zanoan 18 år siden

Kate is smoking hot.
_______________________________________
"A truth that is told with bad intents beats all the lies you can ever invent" - William Blake
Gravatar

#10 loki 18 år siden

Hvis jeg skulle være objektiv, så ville den få 2½ af 5, men det er da totalt umuligt... :).

( Hvis de nogensiden filmatiserede Kotor1 så skulle Kate være Bastila... me needs a cold shower.)
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: