Ser man overordnet på det er “Walking Tall” ikke ligefrem en nymodens klassiker. Filmen leverer primært på de action-sekvenser hvor The Rock kan få lov at udfolde sin fysik. Plot og skuespil når aldrig op på et højt niveau, hvilket holder denne film i den lave ende af karakterskalaen. Der er simpelthen ikke nok kød på til at holde vores interesse ved live, på trods af den korte spilletid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Sealer 19 år siden

lyder som en god film til en søndag aften på sofaén
Gravatar

#2 filmz-Randy Savage 19 år siden

fantastisk underholdning, dejlig action i ægte 80´er stil I love IT! XD
Gravatar

#3 filmz-badedyr 19 år siden

hmm, havde ellers set frem til Walking Tall - håber stadig på han kan løfte arven fra Arnold, til en vis grænse...
Men hvis vi er ovre i The Rundown stilen kan det da ikke være helt skidt, det var god sofa underholdning, også selvom det ikke var søndag.
Gravatar

#4 filmz-kant 19 år siden

Jeg så den på work igår, og jeg syns faktisk den er ret sjov, som det antyder i anmeldsen, så er det rigtigt nok at The Rock ikke er verdens bedste skuespiller hehe... :) - Et par seje action scener gør at filmen lige overlever.
-------------------
Vildt!
-------------------
Gravatar

#5 filmz-Randy Savage 19 år siden

hmm ved snart ikke synes han spiller de roller han skal godt nok.
Gravatar

#6 ks 19 år siden

#5, så du ik kritisk nok!
Gravatar

#7 filmz-Bruce 19 år siden

Lyder som en DVD der skal findes på CDWOW til 2.99£.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 filmz-Randy Savage 19 år siden

#6 jo jeg er. De film han er med i, har ikke den store handling, men fokuserer på action og så er han på hjemmebane.
Gravatar

#9 filmz-Randy Savage 19 år siden

#6 har du ikke læst anmeldelsen? Der står, at han spiller fornuftigt.
Gravatar

#10 ks 19 år siden

Jeg har godt fanget din mening, du behøver ikke forsvare ham da det næppe ændrer min mening, jeg synes han har været forfærdelig i alle de film jeg har set ham i indtil videre. Der er naturligvis chance for han forbedrer sig, Arnold er heller ikke alt for god i mange af sine roller, men fx som Terminator er han fantastisk, måske skal "The Rock" bare finde en rolle der passer bedre til ham, de her meningløse actionfilm for mennesker der ikke ønsker at tænke undervejs bringer ham givetvis ingen steder.

Skriv ny kommentar: