Filmen er grundlæggende den klassiske historie om at vokse op og finde sig til rette i tilværelsen og er dermed også en fortælling om det rite, som alle mere eller mindre skal gennemgå. Det er dog først i sidste akt, at tingene for alvor begynder at falde fra hinanden, efterhånden som der går “High School Musical” i historien. Samtidig virker instruktionen underligt skizofren, da den pludselig begynder at bruge håndholdt kamera og mest bizart det berømte Jaws-zoom i en scene, hvor det virker fuldstændig malplaceret. “Wild Child” er naturligvis lavet med en meget specifik målgruppe i tankerne og vil måske også tilfredsstille deres behov. Ligesom Polly selv håber man dog, at de også efterhånden vil udvikle sig videre fra dette ret lave niveau.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 davenport 15 år siden

Er det egentlig pinligt at gå ind som anmelder til den slags?? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

Det tror jeg ikke, at det er for Benway. Han er jo hårdfør og vant til lidt af hvert. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 elwood 15 år siden

Only if you get caught 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Highland Park 15 år siden

#3: Jeg tror, at Davenport har fået lyst til at se den. Han vil bare ikke indrømme det og er bange for at blive opdaget. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 Benway 15 år siden

#1+2 Det er jo en del af anmeldertjansen. Jeg synes, det er mere pinligt, at jeg rent faktisk betalte for at se "Transformers". ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 Lethal Injection 15 år siden

Cute girls tho...
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#7 elwood 15 år siden

Triumph The Insult Dog "For me to poop..."
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 rubkick 15 år siden

Æv, jeg troede, det var Truffaut-filmen!
Gravatar

#9 filmz-Bruce 15 år siden

#5 Hehe :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: