“Wolf Creek” er et fremragende værk indenfor gysergenren. Med sine pittoreske billeder, en gennemarbejdet lydside og de fornødne konventioner bundet sammen i et hele, hæver filmen sig langt over det gennemsnitlige inden for sin art. Udgivelsen oppebæres desuden af en rimelig billedkvalitet, en eminent lydside og en tilsvarende formelig bunke ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 HonoDelLoce 17 år siden

#30 - jeg har det generelt sådan, at jeg kun læser anmeldelser af film, som jeg allerede har set, netop fordi jeg ikke ønsker min oplevelse af en film skal ødelæggelse af forventninger opbygget af en anden persons oplevelse..
Men synes det er meget sjovt at se om andre folk er enige med én.. Det er vel derfor man har sådan et forum som dette?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#32 filmz-Plimmer2 17 år siden

#31

Tjoh, men som du kan se har folk vidt forskellige måder at bedømme film på. Deres succes kriterier eller endda rating system vil jo altid variere meget fra person til person. Så at smide et 3 eller 4 tal efter en given film kan jo have 10 forskellige betydninger. Derfor jeg mener ratings er lige til at lukke op og.. Ja, i ved nok.
Gravatar

#33 anoch22 17 år siden

jeg vil nok give den 3,5 omkring det. men ret sygt noget af det er sket i virkeligheden!!
Gravatar

#34 filmz-casper21021989 17 år siden

#11

traileren til fimen var cool nok.. men synes godt den kunne være lavet meget bedre.. der sker nogle fede ting..

men helt ærligt.. filmen går igang, så kommer titlen 10 min. senere.. havde regnet med jeg skulle skræmmes.. bare lidt..

sad og gabt efter en halv time, hvor der ikk er sket andet end, at de har kørt bil, festet, kørt bil, fyld benz på og kørt bil igen !

jeg blev skuffet big time.. men det er os kun min mening..
Gravatar

#35 jessup 17 år siden

Er enig i at filmen har troværdige skuspillere i hovedrollerne men den bliver aldrig uhyggelig og eller sjov at se - herfra 3/6.
This is just until June
Gravatar

#36 filmz-DJ Vec 17 år siden

I mine øjne minder den lidt om Hostel, men det gør den jo bestemt ikke dårligere. :-)

God film. 7.5/10
Gravatar

#37 lyspunkt 17 år siden

Så fik jeg langt om længe set denne film.
Den var blevet udråbt som årets gys.
Som tidligere nævnt var der mange ligheder med Texas Chainsaw, Deliverance eller The Hitcher.
Gyset i denne er, at skurken er en virkelig person, men filmen som sådan fandt jeg ikke specielt uhyggelig. Der var ikke meget overraskende eller "BØH"-uhygge.
Den er da ækel og jeg følte da klart for de implicerede, havde det ikke været for grafisk vold, havde den mere thriller-karakter.

Jeg var dog underholdt i de 94 minutter den varede.
3/6
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#38 filmz-Aquascutum 17 år siden

Kanon film!

Skriv ny kommentar: