“Wolf Creek” er et fremragende værk indenfor gysergenren. Med sine pittoreske billeder, en gennemarbejdet lydside og de fornødne konventioner bundet sammen i et hele, hæver filmen sig langt over det gennemsnitlige inden for sin art. Udgivelsen oppebæres desuden af en rimelig billedkvalitet, en eminent lydside og en tilsvarende formelig bunke ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 pulse83 17 år siden

Enig i anmeldelsen. En dejligt overraskende gyser. Dens force er klart at den formår at skabe nogle troværdige karakterer fremfor de sædvanlige stereotype karakterer, som man så ofte ser det i gyserfilm. Den formår virkelig at skabe en grufuld realisme. 5/6
Excuse me, Flo!
Gravatar

#2 filmz-Kadann 17 år siden

Helt enig med anmelderen.. god gyser. Det eneste jeg vil sige til den, er at jeg vil anbefale folk at få fat i en udgave med undertekster, da det kan være lidt svært at forstå de der aussies i nogle scener.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#3 inflector 17 år siden

ja den jeg købte hos cdwow er lige til at kyle ud, da man i nogle scener næsten ikke kan forstå hvad der bliver sagt.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 zamm- 17 år siden

Nu da det er en 5/6-DVD overvejer jeg meget at købe den!

Og god anmeldelse :D Jeg er nogenlunde enig med anmelderen, den er skrækindjagende ligesom "The Texas Chainsaw Massacre"!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#5 filmz-maxhh 17 år siden

Jeg var også positivt overrasket... især med den lange indledning, der er ikke speedet noget igennem...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#6 filmz-bobafettich 17 år siden

Denne film er lige fra første frame, drænet for klichéer....Den er The Hitcher blandet med Texas Chainsaw Massacre....Virkeligt gennemført, stressende, og uhyggelig film......
Den har noget mange andre gyserfilm aldrig formår at opbygge, troværdighed til publikum....bedste gyser i mange mange år....5/6
Gravatar

#7 davenport 17 år siden

Fed film, men det er altså rigtigt det med tekster.
Jeg er imo en ørn til engelsk, og havde meget svært ved at forstå filmen. Så en tekstet version er at fortrække, hvis man ikke er opvokset i A´stralia ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 CKY 17 år siden

Tja... den var da okay. Men tror kun jeg ville give den 3/5, måske 4/5. Har simpelthen set for meget McLeod's Daughters hvor John Jarratt spiller alt andet end ond. Han er god i filmen, men har stadig hans karakter fra Mcleod's Daughters for meget i baghovedet til at det kan virke virkelig skrækindjagende på mig.
Måske jeg bare skulle se den igen?
Gravatar

#9 darkwizat 17 år siden

fantastisk film, fuldt ud troværdig og vikelig uhyggelig, med den slutning når man tænker på at det er sket i det virkelige liv.
Gravatar

#10 filmz-casper21021989 17 år siden

det er det største gang skod jeg længe har set..

Anne og Lotte er mere skræmmende !

den kunne godt være lavet bedre...

blev skuffet BIG TIME !

glad for jeg ikk betalt fuld pris..

Skriv ny kommentar: