3. sæson af “The X-Files” husede ikke nær så mange guldklumper som seriens foregående, men den var alligevel propfyldt med forrygende afsnit, og der var kun få deciderede brølere. Det var mens denne sæson kørte tilbage i 1995 og 1996, at serien for alvor udviklede sig til et internationalt mediefænomen, og det er langtfra svært at forstå hvorfor. Alle 24 afsnits billed- og lydsider er blevet nydeligt restaureret, og der følger også mere ekstramateriale med i denne omgang, inkl. et par informative kommentarspor.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 mimic 16 år siden

Superb anmdeldser endnu engang og er enig i det meste du siger igen, undtagen denne her

Teso dos Bichos", der beretter om en gruppe morderiske katte, var virkelig ringe

:), ku nu virkelig godt lide det afsnit.
Gravatar

#2 Lawman. 16 år siden

Go anmeldelse og go sæson!

Og der følger skam et hæfte med, hvis man køber den engelske udgave:D
Gravatar

#3 The Insider 16 år siden

#1, tak for rosen :-) Mht. "Bichos", så hjalp det nok heller ikke, at jeg generelt ikke er til katte ;-)

#2, yup, og det er lidt synd, at danske købere snydes for hæftet.
War. War never changes.
Gravatar

#4 frankdrebin 16 år siden

Kan huske jeg som helt lille, så x-files på tv2 hver uge, og sked næsten i bukserne hver gang Ö Billedligt talt!
Gravatar

#5 Spanner 16 år siden

Jeg bifalder den korrekte brug af billedligt modsat bogstaveligt
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 Ikari 16 år siden

#5 Og det gør du så billedligt talt?
Gravatar

#7 Spanner 16 år siden

Nej, jeg klappede i hænderne
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 filmz-protoZ 16 år siden

Til folk som vil have hele serien så faldt jeg lige over et super godt tilbud hos amazon.co.uk
£125.97 For Collecter edition, det er ca 1400kr og med alm forsendelse bliver det 1500kr.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000AAF9Q0
Gravatar

#9 Riqon 16 år siden

#4 - Jeg er et par år ældre, kan jeg se, men jeg sked dog også i bukserne (billedlig talt,) men jeg SKULLE bare se det alligevel! Min far var vist ret bekymret for min fascination af det :-)

Elsker virkelig den tv-serie ...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 kasper.jen 16 år siden

Sæson 3 er næsten lige så god som sæson 2. 5,3/6 skal den have. Mytologiepisoderne er fantastiske i denne sæson, og afsnittet Jose Jungs from outer space er så sjov og så surrealistisk, at den går hen og bliver uforglemmelig. Afsnittet Clyde Buckmans finale repose er rigtig nok sæsones bedste afsnit, med en dejlig anderledes fortælling.

Skriv ny kommentar: