4. sæson af “The X-Files” er formentlig seriens bedste, næstefter den mirakuløse 5. af slagsen, som udkommer herhjemme næste måned. Sæsonen er ligesom en udsøgt og velblandet godtepose – her er simpelthen noget for enhver smag: Nervepirrende uhygge, rendyrket spænding, fængslende drama og udsøgt komik. Serien ser desværre ikke nær så godt ud som de fleste nyproducerede tv-føljetoner gør på dvd, men kvaliteten af både skivernes transfer og DD2.0-lydspor er mere end acceptabel. Kvaliteten af ekstramaterialet overgår derudover kvantiteten. Hvis du allerede har købt de tre forrige sæsoner, hvorfor så stoppe nu?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Dj Ladze 16 år siden

Så ærger man sig lidt over at man brugte penge versionerne med engelske tekster. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet at de ville udkomme på dansk. Men så kan man jo gå ud og bruge penge på dem igen, og jeg synes fisme det er pengene værd!
WHO WATCHES THE WATCHMEN?
Gravatar

#2 Lawman. 16 år siden

Har de første 3 med engelske tekster, men ku være jeg sku købe de resterende med danske så! Bare en skam de er så megadyre:(
Gravatar

#3 Yoda 16 år siden

Set i forhold til det antal timer, man får, når man køber en sæson "X-Files", så er det skam ikke dyrt!

Hvis man eks. køber sæson 1, så får man 1080 min. suveræn underholdning (altså 18 timer) for 360 kr. Det vil sige, at man betaler 20 kr. pr en times underholdning - det er sgu da en ganske fair pris ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Bobby Singer 16 år siden

X-files filmen, havde den ikke præmiere mellem 4. og 5. sæson?
Idjit
Gravatar

#5 chandler75 16 år siden

# 4 Nej, mellem 5. og 6. sæson. Der kommer også en anmeldelse.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 Bobby Singer 16 år siden

# 5 Tak, jeg var bare lidt i tvivl. Men jeg skal nok lige have set de første 5. sæsoner, før jeg kaster mig over filmen.
Idjit
Gravatar

#7 jesperhp 16 år siden

SUPERGOD sæson! Jeg er enig med anmelderen:)
Gravatar

#8 Bohemian 16 år siden

er det vigtigt at man ser filmen inden man begynder på sæson 6?

Og er selv lige færdig med sæson 4, det sgu en genial serie!
Free in serenity.
Gravatar

#9 The Insider 16 år siden

#8, det skader bestemt ikke, men så vidt jeg husker, så bliver begivenhederne i filmen kun nævnt i få bisætninger i starten af 6. sæson. Men det vil være lidt som at springe et betydningsfuldt dobbeltafsnit over, hvis man ikke så den, inden man tog fat på 6. sæson.
War. War never changes.
Gravatar

#10 Bohemian 16 år siden

#9 Så ser jeg så den også : ) Er den god?
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: