Ganske vist er den næstsidste sæson af “The X-Files” lidt af en blandet godtepose, men posen indeholder altså flere mættende godbidder end smagløse placeboer. Havde det ikke været for en stak forglemmelige bommerter, havde seriens 8. sæson snildt kunne måle sig med føljetonens bedste sæsoner. Som sædvanligt præsenteres seriens afsnit i god kvalitet, og fans vil formentlig finde ekstramaterialet interessant, om end en smule utilstrækkeligt. Uanset om man i sin tid valgte at give sæsonen en chance eller ej, er der god grund til at kaste endnu et blik på dens 21 episoder. På trods af sine svagheder er udgivelsen anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Soze 16 år siden

Enig i anmeldelsen. Så ikke sæson 8 dengang, men valgte at købe den fra amazon fra et par år siden. Langt mere underholdende end jeg havde regnet med. Syntes dog, ligesom anmelderen, virkelig konspirations-afsnittene var decideret trælse. Overhovedet ikke ligeså spændende som i de 7 foregående sæsoner. Glæder mig meget til anmeldelsen af sæson 9. Er spændt på at høre hvad du siger:-)
Gravatar

#2 The Insider 16 år siden

Hey Soze! Glad for at høre, at du er enig :-) Min erfaring er, at mange fans, der har genset de sidste par sæsoner, virkelig har fået øjnene op for deres positive sider. Jeg var også én af dem, som i sin tid hurtigt gav op, efter at Duchovny var smuttet, men jeg er virkelig, virkelig glad for, at jeg gav episoderne endnu en chance :-)

Anmeldelsen af den 9. sæson er i øvrigt lige på trapperne :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-Soze 16 år siden

Den vil jeg se frem til. Glæder mig mest til at høre hvad du har at sige om de sidste episoder, "The Truth", hvor trådene samles. Men kunne forestille mig, at det nok er hvad anmeldelsen af sæson 9 primært vil omhandle:-)
Keep up the good work...
Gravatar

#4 The Insider 16 år siden

#3, tak for komplimenten :-) Der bliver i hvert fald mere end et par linier om 'The Truth' :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 filmz-sanjo 16 år siden

Hvor er det fedt, at at se X-files blive anmeldt her på siden. Har I planer om, at anmelde Lone Gunmen?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#6 chandler75 16 år siden

# 5 Hvis den udkommer på dansk reg. 2 på et tidspunkt, er det sandsynligt, at den bliver anmeldt.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: