Der er ikke så meget at sige om filmen, og jeg vil da heller ikke opfordre folk til at købe den, medmindre man synes at “Taxi”-filmene er Oscar-materiale. Men den vil helt sikkert falde i manges smag – det er en film der hovedsageligt henvender sig til et publikum af drenge imellem 10-16 år, og så dem hvor action er vigtigere end historie. Jeg var en anelse skuffet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-The-Real-1 21 år siden

Man skal virkelig være fan af Luc Besson, før sådan en film er fed!

Personlig er jeg vild med hans film.
"Det Femte Element", "Leon" og ikke mindst "Taxi" er geniale.
... men film som "Kiss Of The Dragon", "Yamakasi" og den kommende "The Transporter", er også absolute seværdige.

God weekend!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Ja, jeg synes også at Luc Bessons film er fede, men de film han har været producer og manusforfatter på er ikke alle lige vellykkede.

Jeg kan bedste lide ham i instruktørstolen - er dog i de senere år blever lidt skuffet over ham, synes at han blevet en smule for meget Hollywood-agtig. Han var betydelig bedre da han lavede film som "Subway" og "Grand bleu". Men det er jo igen bare smag og behag.

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-tinatrolden 20 år siden

Yamakasi er en af de fedeste film jeg nogensinde har set før! Det de skriver her er noget pis rent ud sagt!!
Gravatar

#4 filmz-vassago 20 år siden

#3: hvorfor?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 El vez 20 år siden

Vi har vel alle ret til en mening :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-vassago 20 år siden

#5: Men det ville da unægteligt være federe med en begrundelse, man har i mine øjne ikke en mening uden en argumentation. Alle kan skrive at en film stinker, eller at den holder 100% - men hvorfor gør de så det. Ellers er det jo bare 'pølsesnak' ;)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 El vez 20 år siden

Bah vassago, du er jo bare en uvidende pode!

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 filmz-vassago 20 år siden

snøft..
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 El vez 20 år siden

*points and laughs*
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 coolflash 20 år siden

Må lige advare om en film nu hvor vi snakker om Luc Besson. Mig og en ven skulle ud og leje en film (for én gangs skyld! :P) og så faldt vi over en med Jean Reno i hovedrollen og med manus af Luc Besson. Vi tænkte - YAY!! Den hedder Wasabi, og damn. Det var ikke liiiiige det vi havde forventet (!!) Jean Reno som bad ass cop som finder ud af at han måske har en datter i Japan. Forstil dig Reno som en prøver at spille halv-sjov farmand. Det bliver lidt kikset. Det hele bliver bare alt for plat i et forsøg på at lave en action-komedie... Skam dig Luc Besson!! :D

Så hellere Leon og Det Femte Element imo!!
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."

Skriv ny kommentar: