Gravatar

#41 elwood 10 år siden

Info sendt.

Btw. for jyderne hvad er planen lørdag, jeg tænker man bare finder op til lufthavnen, men kan vi ikke lige få info'en igenn her i den nye tråd her.

Det også noget med tjek ind tid, er det en time før man skal være der eller, hvordan?


J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 Collateral 10 år siden

elwood (41) skrev:
Info sendt.

Btw. for jyderne hvad er planen lørdag, jeg tænker man bare finder op til lufthavnen, men kan vi ikke lige få info'en igenn her i den nye tråd her.

Det også noget med tjek ind tid, er det en time før man skal være der eller, hvordan?


Altså Xenia og jeg vil gerne være der i god tid (tænker allerede om formiddagen), og det vil jeg selvfølgelig ikke tvinge jer til også at være. Men ved ikke om vi kan komme før i forhold til boarding pass osv.?

Sender info til dig nu Michael.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#43 Collateral 10 år siden

Elwood, ville det i øvrigt være muligt at få at vide hvad henholdsvis Xenia og jeg skylder for værelser, så vi kan ordne det på forhånd? Synes det er ligeså rart at have det ordnet også så jeg kan se hvor meget jeg har at bruge derovre :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#44 elwood 10 år siden

Hehe jep skal nok lige se på det i aften.

Btw den sidste Elfman billet, havde vi ikke fået afsat havde vi?

Fordi, hvis ikke så har jeg en ven der er klar, som tilfældigvis er i London på samme tid, så fly delen desværre ikke. men koncert vil hun rigtig gerne med til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45 elwood 10 år siden

Mihiiihii jeg tripper af glæde og forventning! Jeg krydser fingre og håber håber håber !

Er hendes egne ord :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46 Michael Andersen 10 år siden

Info modtaget. Printeren står på mit arbejde, så ordner jeg det i morgen. Skal jeg maile en kopi til dig, Marc?

Mr. Elwood, jeg regner med vi mødes derude, og så får du papiret der. Jeg skriver lige senere ang. hvornår vi skal være der.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#47 Michael Andersen 10 år siden

#44
Super, så kan PredatorX få sine penge. Skriv til ham :) Det er 503 kr.

Er det forresten muligt at ændre vores hostel-reservation til 6 personer?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#48 Michael Andersen 10 år siden

Jeg skal nok bestille billetter til Stansted Express.

Er der en som vil ordne 6 billetter til Warner Bros. Studio Tour London? Vi kan tage derud søndag d. 6.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#49 elwood 10 år siden

Ok så jeg gir blot den gode nyhed vider til hende, og så skriver jeg lige til PredatorX, jeg prøver lige og undersøge det med hostel i aften.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#50 elwood 10 år siden

Har skrevet til PredatorX, så må vi lige se, hvornår han svare.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: