Gravatar

#31 Ericmase 10 år siden

Kender en som måske (kun måske) kunne komme med...? Tjekker det lige i morgen.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#32 Collateral 10 år siden

Ericmase (31) skrev:
Kender en som måske (kun måske) kunne komme med...? Tjekker det lige i morgen.


Fandt du ud af noget? :)

Kunne være fedt nok, hvis vi skal booke nogle af de sidste ting, at vi kunne gøre det indenfor længe. Har lige hørt fra min veninde der netop har været at sted at Studio tour skulle være fedt, så er lidt hyped på den idé. Besluttede vi noget endeligt i forhold til det? Det og evt. Stansted Express er vel det sidste der skal planlægges på forhånd, resten kan vi vel tage derovre? Hørte i øvrigt lige om et sted der hedder Forbidden Planet som skulle være cool. Kæmpe merchandise butik. Det kunne godt være på min ønskeliste for turen.

https://forbiddenplanet.com/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#33 Collateral 10 år siden

Jo forresten en ting mere. Hvordan er det med flybilletterne, er det nogen du har fysisk eller til print? Tænker lidt i tilfælde af at vi tager lidt tidligere derud, så ved jeg ikke om det ville være en fordel rent faktisk at have billetterne :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#34 The Insider 10 år siden

Forbidden Planet er lækkert! Var derinde sidste jeg var derovre for en måneds tid siden :-)
War. War never changes.
Gravatar

#35 Ericmase 10 år siden

Collateral (32) skrev:
Fandt du ud af noget? :)


Ups. Glemte helt at spørge... Spørger i morgen.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#36 Michael Andersen 10 år siden

#33
Jeg skal selv printe vores boarding pass ud. Det kigger jeg på i weekenden, og så ser jeg lige hvad vi gør.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#37 Michael Andersen 10 år siden

Jeg har nu spurgt en håndfuld, og en af dem er meget interesseret. Han skal dog først se om han kan få fri for arbejde. Han svarer mig på lørdag.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#38 elwood 10 år siden

Det lyder spændende altsammen, jeg er frisk, på hvad lige måtte finde på, undtagen fodbold!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39 Collateral 10 år siden

Jeg gider heller ikke fodbold.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#40 Michael Andersen 10 år siden

Min kammerat kunne ikke få fri. Vi må klare os med 6 "mand" så :)

Jeg har kigget på check-in og skal bruge følgende fra Kenneth, Marc og Xenia:

Full Name (as they appear on the passport)
Date of birth
Passport or Travel document number
Expiry Date

Send det til mig i en intern besked.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: