“Iron Man”, der lige for tiden nyder enorm kommerciel samt kritisk succes i alverdens biografer, har allerede nu fået sin ventede fortsættelse sat i kalenderen. Marvel kan officielt melde ud, at vi igen skal stifte bekendtskab med den flyvende jernmand 30. april, 2010.
Desuden kan Marvel også annoncere yderligere fire projekter, der alle skal filmatiseres i den kommende fremtid. Disse projekter inkluderer “Captain America”, “Thor”, “Ant-Man” og team-up-filmen “The Avengers”.
“Iron Man” er ifølge Rotten Tomatoes ikke bare den bedst anmeldte superheltefilm nogensinde, men også den bedst anmeldte film i 2008 indtil videre. Filmen indtjente alene i sin åbningsweekend $100,8 mio.
Det forventes, at både skuespiller Robert Downey Jr. og instruktør Jon Favreau atter skal fortsætte eventyret om “Iron Man”.
#1 filmz-Bruce 16 år siden
#2 squee 16 år siden
#3 Woodie 16 år siden
Har endnu ikke set Iron-Man men efter at have set traileren, virker den fed.
#4 Ceepa 16 år siden
Den får alle andre Marvel filmatiseringer til at ligne grønsager... Efter min mening! selv DC-comics! Lige bortset fra Batman Begins og helt sikkert også Dark Knight :P
#5 filmz-ChesterB 16 år siden
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
#6 filmz-Bruce 16 år siden
#7 filmz-2funky 16 år siden
#8 filmz-LBA 16 år siden
#9 Petrescu 16 år siden
Jeg var selv stor Kaptain Amerika da jeg knægt, så jeg håber på en god filmatisering, mens at jeg frygter Thor bliver noget tam, med mindre de gør den tilpas dyster.
Ant-Man har jeg kun stiftet bekendtskab med når han har optrådt i The Avengers.
Jeg håber på at de ikke laver alt for megen origin historik i The Avengers, for så bliver der megen lidt plads til hovedplottet.
Spøgelset/Vision's baggrund kunne dog være interessant at uddybe.
#10 filmz-gofferoffer 16 år siden