• Batman & Robin
    31%
  • En anden film
    23%
  • Disaster Movie
    15%
  • Stjerner uden hjerner
    11%
  • The Room
    5%
  • The Hottie & the Nottie
    4%
  • Reptilicus
    3%
  • Showgirls
    3%
  • Gigli (2003)
    3%
  • Baby Geniuses
    1%
  • Road House
    1%

Stemmer i alt: 352

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Geekalot 8 år siden

Hehe syntes nu mere det er sjovt du har set den :)
Gravatar

#22 Nagash 8 år siden

#21 - Der var fisse i sigte ;)
Gravatar

#23 Geekalot 8 år siden

Haha hvad gør man ikke for det :)
Gravatar

#24 Åkepool 8 år siden

Jeg forstår ligesom flere andre ikke hvorfor "Road House" er med på listen?

Kan Filmz eventuelt begrunde hvorfor i alverden den er det?

Den har en nogenlunde gennemsnitskarakter hos Imdb, på 6,4, så der må da have være andre film at tage fat i?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#25 Nagash 8 år siden

#23 - Det må du nok sige. Men efter filmen, var stemningen ligesom aftaget en del for mig. Det var ligefør jeg så ned til tøsebarnet efterfølgende, fordi hun pressede mig til at se det lort.

Eneste film der kommer i nærheden af den oplevelse, Var Transformers 2 (jeg har ikke set de efterfølgende og kommer heller ikke til det). Men modsat White Chicks, så havde den dog nogle enkelte stunder der fungerede og nogle fede actionscener. Til White Chicks sad jeg bare og blev mere og mere sur på filmen gennem samtlige 109 minutter. Alle jokes var dårlige og skuespillet var decideret pinligt. Jeg fik lyst til at stikke en finger i øjet på mig selv, bare presse på, til den gik ind, så ellers lirke den opad, indtil jeg kunne rode lidt i hjernen. Se DET, ville være en meget sjovere oplevelse! :(
Gravatar

#26 Stilund 8 år siden

Åkepool (24) skrev:
Jeg forstår ligesom flere andre ikke hvorfor "Road House" er med på listen?

Kan Filmz eventuelt begrunde hvorfor i alverden den er det?

Den har en nogenlunde gennemsnitskarakter hos Imdb, på 6,4, så der må da have være andre film at tage fat i?


Ja, hvorfor skal Road House hænges ud og hvorfor er Prometheus ikke på?
Gravatar

#27 Kisbye 8 år siden

Der mangler også Star Trek Into Darkness (2013)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#28 Geekalot 8 år siden

#27 og du må ikke komme med din mening mere nu ! :)
Gravatar

#29 Jach 8 år siden

Arnolds citater gør alene Batman & Robin mere værd at se end resten på listen.

Valgte The Room som i forvejen er internationalt anerkendt for at være den værste film, hvilket den fuldt ud fortjener.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#30 NightBreaker 8 år siden

Norbit og The Room, De er så ringe det er helt vildt. Jeg får det fysisk dårligt af dem begge. Norbit har gjort jeg ikke ser disse film mere, bare jeg har en fornemmelse af den er pisse ringe, så ser jeg den ikke, selv om folk gerne vil give penge for det. The Room er bare en total latterlig film hvor intet virker. Svært at komme uden om at den er pisse ringe

Skriv ny kommentar: