• Batman & Robin
    31%
  • En anden film
    23%
  • Disaster Movie
    15%
  • Stjerner uden hjerner
    11%
  • The Room
    5%
  • The Hottie & the Nottie
    4%
  • Reptilicus
    3%
  • Showgirls
    3%
  • Gigli (2003)
    3%
  • Baby Geniuses
    1%
  • Road House
    1%

Stemmer i alt: 352

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Doctor Doom 8 år siden

Jach (29) skrev:
Arnolds citater gør alene Batman & Robin mere værd at se end resten på listen.

Valgte The Room som i forvejen er internationalt anerkendt for at være den værste film, hvilket den fuldt ud fortjener.


Skægt, jeg har også Batman & Robin som guilty pleasure pga. Arnold. Så dårlig er den sgu ikke. Jerg tror faktisk af det er den af de "gamle", jeg synes er mest underholdende. Og hvad går film af den støbning ud på, hvis ikke det er at underholde? Det er også den jeg har set flest gange, til trods for at jeg har haft samme adgang til hele striben. Jeg synes, helt seriøst, at Arnold bærer den rolle superfedt.
Gravatar

#32 moulder666 8 år siden

"Oh hi Mark."

The Room er den eneste ene. Selv Adam Sandler formår ikke at lave så gennemført katastrofal en film, uanset om han har Rob Schneider og ham fra King of Queens med eller ej!

Batman & Robin er og bliver en kultklassiker pga de mange, mange gennemført horrible quotes - i min verden er den også lidt en guilty pleasure.

Som runner-up må det blive dødt løb mellem de fleste af Adam Sandlers film, de film hvor Eddie Murphy spiller alle roller selv, alle Wayan sisters' film efter Ghettoblaster og White Chicks 2.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#33 Den fede 8 år siden

Showgirls er en af de mest misforståede film nogensinde. Perfekt komedie.
Gravatar

#34 Ramden 8 år siden

Road House er ubetinget B-film, når det er bedst. Den tager ikke sig selv seriøst, men ved præcis hvad folk vil have. Hud, nakkegarn, cirkelspark og monster trucks.
Jeg synes det er direkte skammeligt at smide den på en liste over de dårligste film.
Gravatar

#35 Geekalot 8 år siden

#34 Den har da aldrig været en b-film, er en 80er film og en af de bedre fra dengang.
Gravatar

#36 80eren 8 år siden

"Road House" er en klassiker og en rigtig underholdende film, så jeg fatter heller ikke hvad den laver på den liste.
Jeg mener heller ikke at "Showgirls" hører hjemme på listen, for den er da også ganske seværdig, om end den ikke er blandt Verhoevens bedste.
Gravatar

#37 Den fede 8 år siden

80eren (36) skrev:
Jeg mener heller ikke at "Showgirls" hører hjemme på listen, for den er da også ganske seværdig, om end den ikke er blandt Verhoevens bedste.


Det er ved Gud ikke hans bedste nej, men som jeg skrev tidligere, så er den bare misforstået. Det er en film spækket med ironi. Verhoeven bringer altid noget til bordet.
Gravatar

#38 jessup 8 år siden

Reptilicus og Showgirls høre ikke med på den liste.
This is just until June

Skriv ny kommentar: