• Jeg vil helst være fri for 3D
    45%
  • Helst kun i animations- og effektfilm
    35%
  • Det gør ingen forskel
    10%
  • Ja, de skulle bruge det i flere slags film
    10%

Stemmer i alt: 1826

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 13 år siden

Haha... enig med Foeller tydeligvis.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 fish 13 år siden

vil gerne se 3D så længe det er lavet ordentligt, og ikke konverteret og ikke som i den nye narnia
Gravatar

#13 BN 13 år siden

Om jeg gerne vil se 3D i flere film? Nu har jeg slet ikke set det i hverken 'Avatar', Toy Story 3' eller andre nyere film, så jeg tror jeg svarer:

Jeg vil gerne se 3D i endnu FÆRRE film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 Bruce 13 år siden

Jeg har set rigeligt. Solbriller og filmkigning (eller filmkikning, tilladt stavemåde for de ikke staveindviede) burde ikke være relaterede.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#15 mr gaijin 13 år siden

Rasmus Tagmus (14) skrev:
Jeg har set rigeligt. Solbriller og filmkigning (eller filmkikning, tilladt stavemåde for de ikke staveindviede) burde ikke være relaterede.


Og så er det hamrende svært at snave med sin pige på de bagerste rækker med de ***** briller.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#16 Ericmase 13 år siden

Gerne, men ikke med konverterings-mode!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#17 PredatorX 13 år siden

mr gaijin (15) skrev:
Og så er det hamrende svært at snave med sin pige på de bagerste rækker med de ***** briller.


Det er derfor mennesket opfandt blowjobs. Didnt you know?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18 Babo Rises 13 år siden

#17

haha! Stakkels pigebarn. Hun får den fulde effekt og dybde af dillermanden (der i forvejen er en kæmpe) hvis hun skal give et blow med 3D briller på :) haha!! Ku være noget af et syn. Tror jeg vil ændre min stemme nu.

"Ja, de skulle bruge det i flere slags film" :)
Gravatar

#19 Brodersalsa 13 år siden

Jeg manglede valgmuligheden "Kun hvis der kommer flere nøgne damer i 3D, ligesom i Piranha 3D". Især undervandsscenen med de 2 chicks var ganske rar!
Gravatar

#20 djibyman2-the seque 13 år siden

Fuck 3D, jo færre film der bliver lavet med den fuldstændig ligegyldige lorte effekt jo bedre.

Skriv ny kommentar: