• Jeg vil helst være fri for 3D
    45%
  • Helst kun i animations- og effektfilm
    35%
  • Det gør ingen forskel
    10%
  • Ja, de skulle bruge det i flere slags film
    10%

Stemmer i alt: 1826

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 MOVIE1000 13 år siden

Jeg vil gerne se 3D hvis det er muligt, det er en sjovere måde at se film på, men der er dog en del film, som ikke burde laves i 3D, hvis filmen skal laves i 3D så skal universet/historien passe til det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#22 Sweetiebellefan 13 år siden

Gad godt at se Borat i 3D.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#23 Eraserhead 13 år siden

jeg gir ikke op før jeg har fået 12 Angry men i 3D!
Gravatar

#24 Danilochan 13 år siden

Jeg synes det er anstrengende, at se film i 3D. Jeg foretrækker en god 2D film - incl sci-fi og effekt film :)
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.
Gravatar

#25 enfilmnørd 13 år siden

Jeg er naiv, og tror stadig at der er muligheder for at bruge 3D, så det gør filmoplevelsen bedre.

Et eksempel er Pixar kortfilmen dag og nat. Det er en animationsfilm, men jeg tror godt ideen kunne fungere med almindelig film. Illusionen, af at havde en forgrund, hvor der foregår noget bagved, er en fantastisk oplevelse. Det tror jeg den rette instruktør, kunne få noget interessant udaf. Præcist ligesom da man fandt ud af at bruge farverne i farvefilm, til at fortælle historiern. Jeg ved, mange ikke syntes det kan sammenlignes, men jeg syntes det er lidt det samme. Det gælder om at gøre det nye til en integreret del af historien. Unskyld, det var ikke for at prædike, men det er sådan jeg ser det.

MHT om det er irreterende for øjnene at se 3D film, så har jeg oplevet at jeg personligt reagerer forskelligt på de forskelllige teknologier. Så jeg kan godt forstå dem der får lidt ondt i hovedet, men håber så, at der udvikles fremtidige teknologier, så folk kan vælge det, der evt. passer til dem.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#26 Thomsen 13 år siden

Animations- og effektfilm!

Jeg var udmærket underholdt af Avatar og var især imponeret over mulighederne i.f.b. den seneste Resident Evil. For den slags film kan 3D være et plus. Men ellers er det ikke noget, der kan hive mig ud af sofaen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#27 OxxY 13 år siden

Jeg vil gerne ha lov at slippe, syntes det var totalt intetsigende i Avatar, og så blev farverne og skarpheden i baggrunden jo totalt ødelagt. Så indtil de fikser det rent teknisk springer jeg 3D over.
Gravatar

#28 bjerh 13 år siden

Måske, hvis ikke skidtet kostede 110-120kr for en billet. 40 kr. for en "2d-billet", som jeg kunne købe dem for i gamle dage (omkring 2000-2003) er selvfølgelig utopi i nutidens Danmark... men 120kr er sq at presse citronen, spænde skruetvingen og lade bærret flyde over, på samme tid!
Gravatar

#29 spacefractal 13 år siden

PT synes real3D som den teknologi der virker bedst for mig, og helst ser det i dette format.

Værste film i 3d var Titan of the Clash, som desværre var konveteret fra 2d, og det var mega tydligt her.

Alice i Eventyrland fungede faktisk derimod helt fint, selvom det var konverteret fra 2d til 3d, så det kan sagtens godt lade sig gøre.

De bedste jeg har set er dem jeg har set med real3d teknologien, f.eks. Mega Mind.

Så ja, jeg vil gerne se film i 3d, hvis det altså er lavet ordenligt (ligesom Avatar også var).


Gravatar

#30 Bruce 13 år siden

Walter Murch, film editor og sound designer, vinder af Oscar for sit arbejde på Apocalypse Now, leverer nu sin pind til 3D's ligkiste:

The question is: how long will it take people to realize and get fed up?

Why 3D doesn't work and never will. Case closed
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: