Gravatar

#31 Kisbye 8 år siden

dslacker (27) skrev:
News Aps er pr 15/5 erklæret konkurs.

Ja, men både NEWZ MEDIA ApS og FILMZ ApS kører så vidt vides fortsat videre.
Inde på newz.dk er man gået igang med en budrunde.
Ellers vil man ifølge de rygter jeg har hørt, muligvis forsøge at rede filmz.dk. Det selskab skulle ikke være så gældsbetynget som de andre.

#30
Se Statstidende
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#32 Giraffen 8 år siden

Filmz får jo også reklamepenge, eller har i hvert fald fået det, fra netflix. Det er i hvert fald den mistanke jeg fik da filmz postede det ene "nyheds" indslag efter det andet, hver gang en film eller tv-serie kom op på netflix. Uanset hvilket bras der røg på netflix så skulle der reklameres for det på filmz.

Filmz får selvfølgelig reklamepenge men det er ikke acceptabelt at skjule det som reelle nyheder. Det viser vist bare hvor lidt filmz har til overs for sine brugere.

Så mon ikke filmz nok skal klare sig... at samtlige interessante brugere og anmeldere har forladt siden er så en anden sag.
Gravatar

#33 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#32

Det kan jeg afvise - det ville være et brud på markedsføringsloven ikke at skrive det ud, at der var tale om købt reklame. Vi får heller ikke penge for at skrive om de nyeste biograffilm.
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (33) skrev:
#32

Det kan jeg afvise - det ville være et brud på markedsføringsloven ikke at skrive det ud, at der var tale om købt reklame. Vi får heller ikke penge for at skrive om de nyeste biograffilm.


Måske du kunne svare på nogle af de mange andre spørgsmål i tråden istedet?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#34 Jeg svarer på de spørgsmål, jeg kan. Spørgsmål om ejerskab og den slags må ejerne stå for, når/hvis de har noget at melde ud om det. Men jvf. titlen på tråden her så har jeg ingen viden om, at Filmz skulle lukke.
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (35) skrev:
#34 Jeg svarer på de spørgsmål, jeg kan. Spørgsmål om ejerskab og den slags må ejerne stå for, når/hvis de har noget at melde ud om det. Men jvf. titlen på tråden her så har jeg ingen viden om, at Filmz skulle lukke.


Hvis du ikke vil melde noget ud, kan du så evt. ikke få din kammersjuk Johnny til det? Vis bare en smule respekt for jeres læsere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 MeAgain 8 år siden

Giraffen (32) skrev:
Så mon ikke filmz nok skal klare sig...


Jeg tror ikke, lidt reklamepenge fra Netflix batter så meget, når det ejende selskab er gået konkurs ;) Men Johnny lader tilsyneladende ikke Morten sige mere.
Gravatar

#38 Geekalot 8 år siden

Giraffen (32) skrev:
Filmz får jo også reklamepenge, eller har i hvert fald fået det, fra netflix. Det er i hvert fald den mistanke jeg fik da filmz postede det ene "nyheds" indslag efter det andet, hver gang en film eller tv-serie kom op på netflix. Uanset hvilket bras der røg på netflix så skulle der reklameres for det på filmz.

Filmz får selvfølgelig reklamepenge men det er ikke acceptabelt at skjule det som reelle nyheder. Det viser vist bare hvor lidt filmz har til overs for sine brugere.

Så mon ikke filmz nok skal klare sig... at samtlige interessante brugere og anmeldere har forladt siden er så en anden sag.
Du da for dum at høre på, det ville svare til vi ikke skulle vide at der kom twin peaks eller at strengt fortroligt kommer igen, at du syntes de serier på netflix som du garenteret ikke har set, er noget bras er noget være sludder.
Ps. jeg tror heller ikke de har fået reklame penge for twin peaks eller strengt fortroligt.
Gravatar

#39 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#36 Er helt overbevist om, at ejerne melder noget ud, når der er nyt at melde. Kan ikke se, hvorfor man skulle undlade det.
Gravatar

#40 MeAgain 8 år siden

Geekalot (38) skrev:
Du da for dum at høre på


Så, så.

Skriv ny kommentar: