Gravatar

#41 Geekalot 8 år siden

#40 ja. Men kunne jo tænkes at der var andre en lige ham der godt kan lide at få nyheeder om sådan noget, det var da bla. Nagash og folks snak om Daredevil og House of cards der fik mig til at få Netflix.
Gravatar

#42 Lord Beef Jerky 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (39) skrev:
#36 Er helt overbevist om, at ejerne melder noget ud, når der er nyt at melde. Kan ikke se, hvorfor man skulle undlade det.


Hvem er "ejerne"? Troede kun der var Johnny.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#44 Lord Beef Jerky 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (43) skrev:
#42 http://filmz.dk/om-os/crew


Hvorfor har de ikke meldt noget ud endnu? Newz er meldt konkurs. En budrunde er startet. Intet info om Filmz endnu. Skal alle de trofaste læsere absolut holdes for nar?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#45 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#44 Jeg har svært ved at følge dig. Newz.dk er meldt konkurs - ikke lukket - hvilket ikke har nogen direkte konsekvens for Filmz.dk. Hvis nogen en dag køber/sælger Filmz, så har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at det ikke bliver offentliggjort. Men man kan vel dårligt bebrejde nogen, at der ikke meldes ud, at der ikke er noget nyt at melde.
Gravatar

#46 Geekalot 8 år siden

#44 det kommer an på hvordan de har sat firmaerne op, er det sat rigtig op så går de andre ikke konkurs hvis et firma gør det.
Gravatar

#47 Lord Beef Jerky 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (45) skrev:
#44 Jeg har svært ved at følge dig. Newz.dk er meldt konkurs - ikke lukket - hvilket ikke har nogen direkte konsekvens for Filmz.dk. Hvis nogen en dag køber/sælger Filmz, så har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at det ikke bliver offentliggjort. Men man kan vel dårligt bebrejde nogen, at der ikke meldes ud, at der ikke er noget nyt at melde.


News Media er meldt konkurs. Budrunde er startet - også på søsterselskaberne (heriblandt Filmz). Den stilhed der har været fra ejerne - og dig - tyder netop på, at der er noget i gærde. At du nu kravler ud fra dit skjul, tyder på en udvikling i sagen. Alt hvad der er foregået bag tæppet, er blevet holdt hemmeligt af en eller anden grund. I er sgu værre end politikerne i valgkampen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#48 Lord Beef Jerky 8 år siden

Btw tror jeg Johnny sjusker lidt med informationerne, hvis der virkeligt er flere ejere:

http://www.proff.dk/firma/filmz-aps/vamdrup/udlejn...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#49 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

Lord Beef Jerky (47) skrev:
News Media er meldt konkurs.


Nej, Newz.dk - to forskellige ting.

Jeg forsøger nu ikke at skjule mig eller noget, men prøver at svare dig og andre, så godt jeg nu kan. Men kan kun gentage, at jeg er sikker på, at der meldes nyt ud, når der er nyt.
Gravatar

#50 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#48 Kan ikke læse noget i det link, der indikerer, at ejerinfo ikke er sande? Står slet ikke noget om ejere, som jeg lige kan læse.

Skriv ny kommentar: