Gravatar

#51 Lord Beef Jerky 8 år siden

Det giver bedre mening for mig. Hvorfor så starte budrunde på Filmz, hvis denne ikke er en del af konkursen?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#52 Lord Beef Jerky 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (50) skrev:
#48 Kan ikke læse noget i det link, der indikerer, at ejerinfo ikke er sande? Står slet ikke noget om ejere, som jeg lige kan læse.


Ansatte - 1 (Johnny)
Direktør - Johnny

Ikke et andet navn er nævnt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#53 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#51 Ganske givet, fordi man vil signalere, at Filmz kan købes for den rette pris, men det er spekulation fra min side af.

#52 Korrekt, men ansat eller direktør har intet med ejerkreds at gøre.
Gravatar

#54 Lord Beef Jerky 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (53) skrev:
#51 Ganske givet, fordi man vil signalere, at Filmz kan købes for den rette pris, men det er spekulation fra min side af.

#52 Korrekt, men ansat eller direktør har intet med ejerkreds at gøre.


Så man vil gerne sælge Filmz? Med det enorme underskud, er det skam forståeligt. Hvad hvis Johnny ikke kan få samlet underskudet ind (hvad er det? 2-4 mio?)? Bliver filmz så meldt konkurs, og lortet lukket ned?

Jeg kan ikke finde frem til noget info omkring de resterende ejere, og Johnny har såvidt jeg ved, igennem tiderne købt folk ud. Hvis du kan forklare mig præcist hvordan ejerskabet er fordelt på filmz mellem de mennesker i dit link, vil det glæde mig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#55 Lord Beef Jerky 8 år siden

Jeg fandt lidt om ejerne. Tre familiemedlemmer og en programmør.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#56 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#54 Øhm, ja er lidt i tvivl om, hvilke svar du søger fra mig? Det meste i verden er til salg for den rette pris. Og som med alle andre ting så eksisterer de kun, hvis regningerne betales. Begge dele gælder naturligvis for Filmz også. Men der er intet nyt om nogen af delene. Det var der heller ikke for et år siden eller fem. Men kommer der det, så meldes det naturligvis ud. Og det er virkelig ikke, fordi jeg ikke vil svare dig, men fordi det forholder sig sådan. Kan ikke byde ind med mere, desværre.
Gravatar

#57 Lord Beef Jerky 8 år siden

Jeg tror jeg har fået det ud af dig som altid - politikersvar. Jeg må bare vente og se, hvad der sker.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#58 MeAgain 8 år siden

Ok, så lige for at opsummere:
1. Johnny skriver, at de ikke kan drive Newz.dk og søstersites videre efter udgangen af maj.
2. Det offentliggøres, at Newz Aps, som ejer Filmz.dk, er gået konkurs.
3. Johnny fortæller på Newz.dk, at der nu er budrunde på siderne.
4. Morten siger, at der ikke er mere nyt om sagen nu end for "et år siden eller fem".
5. Han tilføjer: "Kommer der det, så meldes det naturligvis ud." (Og det tror vi naturligvis alle sammen på, 1-3 taget i betragtning.)
Gravatar

#59 Kisbye 8 år siden

#58
Det er Newz Media ApS der ejer filmz, så vidt jeg forstår det.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#60 Kisbye 8 år siden

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: