Gravatar

#21 DarkLight 11 år siden

Sammenligner du med amerikansk netflix eller bare generelt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 Snaden 11 år siden

Derefter bliver abonnementsprisen kr. 79/måned, for adgang til hele kataloget af film- og tv-serier, hvor alle udenlandske film og tv-serier er med danske undertekster.

Læs mere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.a...


Betyder det, at det er samme udvalg som den amerikanske eller hvad?
Gravatar

#23 DarkLight 11 år siden

Det første meldinger er at udvalget ikke er det samme som i USA. Men nu skal den danske også lige i gang :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Min amerikanske konto virker med den danske, så mon ikke det virker den anden vej rundt også?

Jeg prøvede lige et par småting på computeren og kvaliteten ser ud til at være den samme som den amerikanske. Jeg har dog ikke afprøvet det på PS3'eren endnu, men det må jeg afprøve lidt senere. :)
Gravatar

#25 HelmerJ 11 år siden

Husk lige på det kræver at man har noget ordentligt net for at kører i HD, ved ikke hvad minimum er, men min starter tit i SD og skifter først til HD efter 30-40sek
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#26 Snaden 11 år siden

utyske (24) skrev:
Min amerikanske konto virker med den danske, så mon ikke det virker den anden vej rundt også?


Fedt, så man kan bare skifte land uden noget større besvær. Det skal jeg da lige prøve.
Gravatar

#27 DarkLight 11 år siden

Gratis året ud hvis man allerede har spotify.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 Tommy Kristensen 11 år siden

#26: Jeg tror han mener, at man ikke behøver at oprette en ny brugerkonto. Du kan logge ind med dine amerikanske kontooplysninger - men du kan ikke se udvalget fra den amerikanske side. Kun den efter min mening stærkt amputerede danske. Stort set ingen af mine serier/film i min Instant Queue er tilgængelige.

Mht det tidligere indlæg, omkring spærring af kreditkort, så kan jeg se at de normalt trækker mig d. 16 - så jeg kan da svare senere på, om de har spærret for danske kreditkort.

Kan se, at Recordere.dk, har Panasonic på listen over enheder der er understøttet. Meeeen. det er så vist kun tilfældet hvis man bor udenfor EU. På de europæiske modeller er der ingen Netflix, og Panasonic kan ikke svare på om det vil komme.
Gravatar

#29 Tommy Kristensen 11 år siden

Sakset fra Netflix:

"Er du ude at rejse med Netflix?
Du vil måske bemærke nogle forskelle, mens du er her:

•Udvalget af film og tv-serier
Dine streamingmuligheder kan variere fra land til land."


Tyder lidt på, at de da ikke har i sinde at Geo-blocke noget
Gravatar

#30 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

#28 -

Jep, Davenport spurgte om det ovenfor, men jeg tænker også på, at hvis man har en dansk konto, så virker det nok også den anden vej rundt, altså hvis man har en dansk konto i stedet for en amerikansk. Det er jo særdeles interessant, hvis de spærrer for danske kort nu.

Instant Queue virker ikke når man skifter land, det er helt normalt, i følge hvad andre har skrevet om landeskifte, før den danske blev lanceret.

Skriv ny kommentar: