Gravatar

#41 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

#39 -

Om den ene tankegang er mere rigtig end den anden, er en ret uinteressant diskussion for mig, fordi det må tiden jo vise, ligesom tiden må vise om vores løsning bliver markant anderledes end i UK. :)

Som skrevet i #32: "Man kan jo altid skifte tilbage, hvis det viser sig at være noget bras, eller benytte Unblock US, hvis det virker at skifte land, ligesom med den amerikanske."

Så er problemet jo ikke større. :)
Gravatar

#42 Tommy Kristensen 11 år siden

#40: Det har jeg nu ikke påstået. De har selvfølgelig det udvalg de mener er nok til at kapre kunder, og det indhold har de så skulle prissætte - jeg synes dog at det i forhold til netop indhold er prissat for højt.

Jeg betaler gerne endnu mere - så længe prisen afspejler indholdet - helt op til prisen for en standard kabel-tv løsning. Jeg har købt Netflix for at få adgang til de mange oversette og "klassiske" serier samt film der ikke får airtime i DK. Dem har jeg desværre ikke adgang til pt - kun de serier jeg alligevel kan se på TV eller via zaptors arkiv.
Gravatar

#43 misuma 11 år siden

Jeg fandt den ældre gyserkomedie Parents....kannibalistiske forældre! Netflix I love you! Ja, jeg er vist ikke så kritisk...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#44 dyg 11 år siden

Er lige hoppet med på vognen, gratis resten af 2012 pga. Spotify. Glæder mig til at komme hjem og få det afprøvet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45 Outbound Sith 11 år siden

Hvor i processen kommer den der Spotify-rabat ind?

Jeg slettede den amerikanske og installerede den danske Netflix-app på min PS3. (Ganske vist uden at pille ved server-setup'et.) Så oprettede jeg en trial-konto og fik til sidst at vide, at jeg med det samme ville blive bonet $ 7,99.

Så jeg er meget forvirret... :-S
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#46 MMB 11 år siden

Når man trykker "Gennemse udvalget", er det så hele kataloget, man bliver præsenteret for? For hvis det er, så er det danske katalog da grænsende til det pinlige.
Gravatar

#47 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

#45 -

Oprettet på samme mailadresse og med samme betalingskort? Så har du sikkert forklaringen der. :)
Gravatar

#48 MMB 11 år siden

utyske (30) skrev:
Jep, Davenport spurgte om det ovenfor, men jeg tænker også på, at hvis man har en dansk konto, så virker det nok også den anden vej rundt, altså hvis man har en dansk konto i stedet for en amerikansk. Det er jo særdeles interessant, hvis de spærrer for danske kort nu.


Så hvis jeg opretter en dansk konto nu, bør jeg ikke få problemer, hvis jeg skifter til den amerikanske Netflix senere hen?
Gravatar

#49 Lawman. 11 år siden

#46 - Nej det er ikke hele udvalget - gudskelov. Kan se at de fx også har Sons of Anarchy og Modern Family som ikke er nævnt på hjemmesiden. Godt nok kun sæson 1 af Modern Family, men det er jo ikke engang at finde på den amerikanske, så lidt kan man da bruge det til.

Umiddelbart er min største anke, at de er væsentligt bagud tidsmæssigt i forhold til den den amerikanske Netflix (og USA generelt). Kun sæson 1 af Modern Family, HIMYM strækker sig kun til sæson 5 osv. Der strammer de forhåbentlig op.

Edit: #48 - umiddelbart giver et medlemskab i det ene land, adgang til at tilgå et andet lands indhold. Dog er det væsentligt dyrere at købe i Danmark, og så senere hoppe over på den amerikanske, da man så også skal betale for unblock-service.
Gravatar

#50 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Foeller (48) skrev:
Så hvis jeg opretter en dansk konto nu, bør jeg ikke få problemer, hvis jeg skifter til den amerikanske Netflix senere hen?


Da der aldrig har været en dansk udgave af Netflix før, så er det naturligvis lidt svært at svare på, men da man kun skal oplyse navn, mailadresse og betalingskort-nummer, så kan jeg ikke forestille mig, at det giver problemer.

Man kan jo bar' få et nyt kort og bruge en anden mailadresse, hvis det giver problemer. De fleste har vel et par ekstra mailadresser på hånden.

Skriv ny kommentar: