Absolut - jeg var solgt fra starten, da den i sin tid blev vist på DR! Jeg synes også, det er en lidt overset serie. Jeg kan slet ikke forstå, at den ikke har vundet et hav af priser.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Et forsøg på en top 10 (droppede nummerne for rækkefølgen er ikke så vigtig, mange af dem syntes jeg er lige gode)
-. Carnivale -. Band of Brothers -. Six Feet Under -. The Office -. Firefly -. Battlestar Galactica (2004) -. Matador -. Sopranos -. Twin Peaks -. En Gang Strømer
Follow ups: Miami Vice, Twilight Zone, Amazing Stories, Alfred Hitchcock Presents, Extras, Lost, Simpsons, The Critic.
Bobler01: (serier som står ude på hylden). Deadwood (S1 & S2), The Wire (S1), I,Claudius, Odyssey 5, Battlestar Galactica (1978), Alias (S1).
Bobler02: (serier som snart står ude på hylden) Rome, The Fall Guy.
det er jo svært da der hele tiden kommer godt nyt, og tendensen er vel at det er dem man ser nu, der vægter højest... men nogenlunde sådan her ser den ud...10 er næsten ikke nok...hehe, for der har sku været mange fede serier igennem tiden....
1 csi 2 band of brothers 3 friends 4 the shield ( som overaskende nok ikke har været nævnt endnu ) 5 Las Vegas ( ikke langt fra...) 6 24 timer 7 Taken 8 csi miami 9 prison break 10 Num3ers
Det er umuligt at nævne alle de serier man kan li, så mit punkt var dem jeg fulgte med i nu her.
Fordi ja The Shield er også en kanon serie, Veronica så lige et par afsnit, og så glippede jeg den, og nu er jeg tabt, så det skal evt. blive et dvd køb hvis jeg skal følge op på den 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
1. E.R. 2. Seinfeld 3. Band of Brothers 4. The Simpsons 5. Matador 6. Firefly (er indtil videre kun noget til afsnit 6, men kan allerede sige, at det er en kanon serie) 7. Spin City 8. 24 9. Prison Break 10. Twin Peaks
Deadwood, Battlestar Galactica, Sopranos, Lost, Six Feet Under you name it, har jeg ikke set endnu.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11 tiny 17 år siden
Absolut - jeg var solgt fra starten, da den i sin tid blev vist på DR! Jeg synes også, det er en lidt overset serie. Jeg kan slet ikke forstå, at den ikke har vundet et hav af priser.
#12 Winniepooh 17 år siden
Friends
Frasier
Sex and the city
Lost
Buffy
Veronica Mars
Firefly
Gilmore Girls
Alias
Dawsons creek
#13 Winniepooh 17 år siden
The office (US)
Desperate Housewives
House
24
Matador er i en klasse for sig så den har jeg ikke taget med på listen.
#14 aknot 17 år siden
-. Carnivale
-. Band of Brothers
-. Six Feet Under
-. The Office
-. Firefly
-. Battlestar Galactica (2004)
-. Matador
-. Sopranos
-. Twin Peaks
-. En Gang Strømer
Follow ups: Miami Vice, Twilight Zone, Amazing Stories, Alfred Hitchcock Presents, Extras, Lost, Simpsons, The Critic.
Bobler01: (serier som står ude på hylden).
Deadwood (S1 & S2), The Wire (S1), I,Claudius, Odyssey 5,
Battlestar Galactica (1978), Alias (S1).
Bobler02: (serier som snart står ude på hylden)
Rome, The Fall Guy.
#15 filmz-bullettooth 17 år siden
men nogenlunde sådan her ser den ud...10 er næsten ikke nok...hehe, for der har sku været mange fede serier igennem tiden....
1 csi
2 band of brothers
3 friends
4 the shield ( som overaskende nok ikke har været nævnt endnu )
5 Las Vegas ( ikke langt fra...)
6 24 timer
7 Taken
8 csi miami
9 prison break
10 Num3ers
#16 Winniepooh 17 år siden
Jeg kan slet ikke anbefale denne perle af en serie nok. Den er fantastisk!!!
#17 filmz-Narniabæver 17 år siden
1. Kaninbjerget
2. Dyrene Fra Lilleskoven
3. Krøniker Fra Rødsten
4. Nøddepatruljen
5. Luftens Helte
6. Drengene Fra Angora
7. Casper og Mandrilaftalen
8. Simpsons
9. Animaniacs
10. Tiny Toons
#18 elwood 17 år siden
Fordi ja The Shield er også en kanon serie, Veronica så lige et par afsnit, og så glippede jeg den, og nu er jeg tabt, så det skal evt. blive et dvd køb hvis jeg skal følge op på den 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 chronaden 17 år siden
#20 filmz-jonasgr 17 år siden
2. Seinfeld
3. Band of Brothers
4. The Simpsons
5. Matador
6. Firefly (er indtil videre kun noget til afsnit 6, men kan allerede sige, at det er en kanon serie)
7. Spin City
8. 24
9. Prison Break
10. Twin Peaks
Deadwood, Battlestar Galactica, Sopranos, Lost, Six Feet Under you name it, har jeg ikke set endnu.
'Cause I'm evil"