Gravatar

#31 filmz-Bruce 17 år siden

#28 Min tidligere anmeldelse af Life on Mars
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 Yoda 17 år siden

Det kunne være, at man skulle kigge nærmere på "Life on Mars". Den ser ganske spændende ud.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#33 mr gaijin 17 år siden

I er velkommen tilat spørge, hvis der er nogle titler I ikke har hørt om. Generelt er der meget lidt af det der amerikanske pjat indenfor de sidste år på listen.

1. Twin Peaks
2. Mirai Shonen Conan
3. Riget
4. Alfred Hitchcock Presents
5. Strawberry on the Shortcake
6. Heimat
7. Bertelsen - De Uaktuelle Nyheder
8. Babylon 5
9. Moonlighting
10. Firefly
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#34 Yoda 17 år siden

#33

"Heimat" er en klasse serie. Den havde jeg rent svidt ud.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#35 mr gaijin 17 år siden

Forresten viser tråden, at serier hurtigere går i glemmebogen end de fleste film. Jeg ser ikke så mange serier fra 50-60erne i denne tråd (inkl. min egen). De fleste lister er fyldt med serier lavet indenfor de sidste 5 år. Til gengæld kan de fleste hurtigt blive enige om, at film som "Godfather" og lignende skal huskes.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#36 Yoda 17 år siden

Er der i øvrigt nogen der ved, hvor man kan købe de tre "Heimat" sæsoner til en fornuftig pris. Det lader til, at serien stadig er djævelsk dyr....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#37 filmz-maxhh 17 år siden

Buffy... ingen over, ingen på siden af...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#38 pulse83 17 år siden

1. Carnivàle
2. Sopranos
3. Deadwood
4. Lost
5. King of Queens
6. The Office (UK)
7. Band of Brothers
8. Matador
9. Klovn
10. I, Claudius

Der kunne måske rokeres rundt på nogle pladser, så listen er mere i vilkårlig rækkefølge end i favorit-rækkefølge.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#39 elwood 17 år siden

Hov jeg glemte da en Troldspejlet (serien handler om en ensom mand, der sidder i en lille sofa stol, på en Europa palle, manden fortæller glad og meget engaeret om alt muligt om film, bøger computerspil, og meget andet. Hele serien foregår samme sted, så det stiller mange krav til Skuespillet, og jeg synes virkelig han formår at leve sig ind i rollen)

Jeg synes det er en ret god serie, og den forstår virkelig at forny sig, ikke et af afsnittene er ens.

De forstår at bringe nyt til serien hver gang

10/10

8-)

Og ja jeg hopper på Narniabæver vognen med hensyn til Disney sjov old time, det var dengang Disney sjov var noget ved og se, heldigvis genudsender de gammel disney sjov for tiden, Luftens helte f.eks. køre på Disney sjov om fredagen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 aknot 17 år siden

#31
den skal da tjekkes ud...når den bliver lidt billigere :)

Skriv ny kommentar: