Godt være der har været en lignede post, but who cares ^^ - Jeg kunne godt tænke mig at kende lidt mere til hvilke serier folk egenligt bruger tid og penge på.
Så kom venligst med jeres Top 10 if you please :>
her er min:
1) Deadwood 2) Farscape 3) 24 4) Simpsons 5) Frasier 6) Star Trek TNG 7) Firefly 8) Family Guy 9) South Park 10) X-Files
Skal lige siges, jeg mangler at se mange serier, både gamle og nye - har ikke fået set hverken: Lost, Rome, 4400, Band of Brothers og mange mange flere, så har vel noget at glæde mig til :>
1)Simpsons 2)24 3)Family Guy 4)South Park (er de overhovedet til at opstøve på dvd, med engelske undertekster? 5)American Dad 6)X.Files 7)Millennium 8)Band of Brothers 9)Silver Fang (de er vel en tv-serie ik?) 10)øhh ved jeg ikke
1) Casper og Mandrilaftalen 2) South Park 3) Futurama 4) Battlestar Galactica (2004-versionen) 5) Simpsons 6) Seinfeld 7) Alias 8) Langt Fra Las Vegas 9) Band of Brothers 10) Married with Children
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
1. Deadwood 2. I, Claudius 3. Matador 4. The Office 5. Band of Brothers 6. Carnivale 7. Tinker Tailor Soldier Spy/Smileys People 8. Life on Mars 9. Battlestar Galactica 10. 24
Sopranos, Prison Break, Rome, Lost, Shield og Wire etc. er uden for min bedømmelse. 10.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Pt følger jeg med i følgende serier: Greys Anatomy Six Feet Under Numb3rs Prison Break My Name is Earl Og nogle gange diverse crimeshows(det er så dejligt, at man ikke behøver at se dem hver gang) CSI (NY & Las Vegas). Criminal Minds, Monk, House, Bones mv
All Time favorites: Alias Lost Battlestar Galactica (den nye) Coupling Frasier Firefly Oz Six Feet Under Band of Brothers The West Wing
My Name is Earl, Carnivale, Ally McBeal (dog ikke den 5. sæson) og Prison Break kandiderer dog voldsomt til min liste.
Glæder mig til at stifte bekendtskab med: Deadwood Heroes
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Law and Order (kun med Jerry Orbach) The Simpsons (god tidsfordriv, til aftens maden) The Unit (er faktisk gået hen og blevet ret glad for den serie) Numb3rs(indtil videre hænger jeg da ved den serie) House(ny serie jeg faldt for fra start af) Hævn A/S (Michael Madsen) Family Guy(Damm You!) Batman TAS(Mark Hamill) My Name is Earl Super Natural
Men god damm der jo mange flere B.O.B bør nævnes også, men nu fokusere jeg på dem jeg har mest gang i for tiden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 chronaden 17 år siden
Så kom venligst med jeres Top 10 if you please :>
her er min:
1) Deadwood
2) Farscape
3) 24
4) Simpsons
5) Frasier
6) Star Trek TNG
7) Firefly
8) Family Guy
9) South Park
10) X-Files
Skal lige siges, jeg mangler at se mange serier, både gamle og nye - har ikke fået set hverken: Lost, Rome, 4400, Band of Brothers og mange mange flere, så har vel noget at glæde mig til :>
Hvad siger i?
#2 Bohemian 17 år siden
1)Simpsons
2)24
3)Family Guy
4)South Park (er de overhovedet til at opstøve på dvd, med engelske undertekster?
5)American Dad
6)X.Files
7)Millennium
8)Band of Brothers
9)Silver Fang (de er vel en tv-serie ik?)
10)øhh ved jeg ikke
#3 Bates 17 år siden
1)Carnivale
2)Six Feet Under
3)Sopranos
4)Band Of Brothers
5)Oz
6)X-files
7)Alias
8)Family Guy
9)Friends
10)Seinfeld
Boblere :
LOST, Curb Your Enthusiasm, South Park.
Jeg har garanteret glemt nogen :D
Edit : Glæder mig også til at se ROME....ja for dælen da, og selvfølgelig Futurama! :D
#4 Æsop9000 17 år siden
2) South Park
3) Futurama
4) Battlestar Galactica (2004-versionen)
5) Simpsons
6) Seinfeld
7) Alias
8) Langt Fra Las Vegas
9) Band of Brothers
10) Married with Children
#5 Bohemian 17 år siden
Casper og mandrilaftalen
Langt fra Las Vegas
og Klovn
De 3 serier har dælme fået mig til at grine
#6 Yoda 17 år siden
1) Alias
2) LOST
3) Deadwood
4) The X-Files
5) Firefly
6) Magnum P.I.
7) Hart to Hart
8) Futurama
9) Northern Exposure
10) Desperate Housewives
Ovenstående skal ikke opfattes "smags"kronologisk.
I øvrigt ser jeg frem til at stifte bekendtskab med serier som:
- Bones
- Invasion
- Surface
- Medium
- Poltergeist
- Rome
#7 filmz-Bruce 17 år siden
2. I, Claudius
3. Matador
4. The Office
5. Band of Brothers
6. Carnivale
7. Tinker Tailor Soldier Spy/Smileys People
8. Life on Mars
9. Battlestar Galactica
10. 24
Sopranos, Prison Break, Rome, Lost, Shield og Wire etc. er uden for min bedømmelse.
10.
#8 tiny 17 år siden
Greys Anatomy
Six Feet Under
Numb3rs
Prison Break
My Name is Earl
Og nogle gange diverse crimeshows(det er så dejligt, at man ikke behøver at se dem hver gang) CSI (NY & Las Vegas). Criminal Minds, Monk, House, Bones mv
All Time favorites:
Alias
Lost
Battlestar Galactica (den nye)
Coupling
Frasier
Firefly
Oz
Six Feet Under
Band of Brothers
The West Wing
My Name is Earl, Carnivale, Ally McBeal (dog ikke den 5. sæson) og Prison Break kandiderer dog voldsomt til min liste.
Glæder mig til at stifte bekendtskab med:
Deadwood
Heroes
#9 elwood 17 år siden
Law and Order (kun med Jerry Orbach)
The Simpsons (god tidsfordriv, til aftens maden)
The Unit (er faktisk gået hen og blevet ret glad for den serie)
Numb3rs(indtil videre hænger jeg da ved den serie)
House(ny serie jeg faldt for fra start af)
Hævn A/S (Michael Madsen)
Family Guy(Damm You!)
Batman TAS(Mark Hamill)
My Name is Earl
Super Natural
Men god damm der jo mange flere B.O.B bør nævnes også, men nu fokusere jeg på dem jeg har mest gang i for tiden 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 Bates 17 år siden
Det er ikke tit at folk her inde snakker om den serie, hvilket er lidt synd. Det er super fed serie.