Gravatar

#11 FlameBait 13 år siden

Jo, Det er AfterEffects CS4 Pro, du kan download en Try-before-Buy version af CS5 på Adobes side her Adobe - det fulde program koster ca. 10.000kr...
Gravatar

#12 frankdrebin 13 år siden

#11 Det er helt absurd at det skal koste så meget.. Men igen, det er nogle fede programmer.. Men for os der bare gerne vil lege med det, og ikke har råd til at betale 10.000 kr er det lidt svært at komme til lovligt :)
Gravatar

#13 FlameBait 13 år siden

Jeg ville klart anbefale at købe Adobe Creative Suite 5 Master Collection - den indeholder alle programmer ( PhotoShop, Illustrator, Flash, Premiere, After Effetcs, Soundbooth og mange flere) og er næsten alt hvad du skal bruge for at komme igang. Den koster vist tæt på 25.000kr.

Men hvis du er seriøs, så har du stort set alle redskaber til at starte dit eget produktionsfirma/reklamebureau/webbureau etc. Det er egentligt ikke så mange penge hvis man sammenligner med fx. at starte en café eller en frisørsalon; så skal du have millioner op af lommen. Og profitmaginen er en del højere.
Gravatar

#14 MOVIE1000 13 år siden

kan man ikke downloade en trailer/demo af After effects??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 FlameBait 13 år siden

FlameBait (11) skrev:
Jo, Det er AfterEffects CS4 Pro, du kan download en Try-before-Buy version af CS5 på Adobes side her Adobe - det fulde program koster ca. 10.000kr...


JO...
Gravatar

#16 FlameBait 13 år siden

MOVIE1000 (14) skrev:
kan man ikke downloade en trailer/demo af After effects??


Du kan også "upgrade" for en del mindre pengesum hvis du har en ældre version af programmet...
Gravatar

#17 MOVIE1000 13 år siden

#16 men det har jeg ikke og jeg kunne godt tænke mig at prøve programmet via en demo/trailer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 FlameBait 13 år siden

MOVIE1000 (17) skrev:
#16 men det har jeg ikke og jeg kunne godt tænke mig at prøve programmet via en demo/trailer.


Der er både en fuldbrugbar demo og masser af trailers/videoer her AfterEffects

CS5 er også 64bit kompatibel, hvilket gør den meget hurtigere end tidligere udgivelser. Ellers søg på Youtube/Google...
Gravatar

#19 MOVIE1000 13 år siden

#18 jeg skal være medlem eller sådan noget for at kunne downloade det:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 FlameBait 13 år siden

MOVIE1000 (19) skrev:
#18 jeg skal være medlem eller sådan noget for at kunne downloade det:(


Nej, prøv at klikke på den gule knap der hedder "PRØV" og se hvad der sker...det koster ihvertfald ikke noget og jeg tror faktisk man får en fuld brugbar version i 30 dage...

Skriv ny kommentar: