Gravatar

#21 MOVIE1000 13 år siden

#20 der sker ingenting når jeg trykker på den
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#22 FlameBait 13 år siden


MOVIE1000 (21) skrev:
#20 der sker ingenting når jeg trykker på den


Jeg kan ikke hjælpe dig mere.

Hvis du ikke forstår hvordan en hjemmeside fungere, forstår du med stor sandsynlighed ikke hvordan AfterEffects virker, jeg bruger det professionelt hver dag og det er ikke nemt at forstå hvis man aldrig har brugt det før.

Hvis du er ude efter en "gratis" kopi af programmet ( en ulovlig udgave ) Kan du ringe til PirateBays hotline hos Esbjerg Tlf. 76 11 14 48, de har lokal kontorer overalt i landet, bare sig hvad du vil downloade og fortæl dem hvad din email adresse er, så får du sendt et link til din download.

Men jeg vil ikke anbefale ulovlig aktivitet.
Gravatar

#23 filmz-ab 13 år siden

FlameBait:

Nice og underholdende stuff. Hvis du har set action filmen Swordfish, så har jeg altid fundet Travolta's åbnings monolog ret fantastisk, hvor han snakker om Hollywood filmindustri :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#24 MOVIE1000 13 år siden

#22 ellers tak, men jeg ville bare gerne prøve at llege lidt med det, da jeg synes at der er utrolig mange muligheder i det, men jeg må nok hellere vente et par år hvor man måske kan få en billigere version.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 MoH 13 år siden

#20
du henter her og så bare opret en bruger hvilket er gratis.
https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?produ...

Synes ikke det er så synderlig besværligt når man først lige kommer ind i programmet.
Har nu også arbejdet med det nogle år.
Gravatar

#26 FlameBait 13 år siden

a@babo (23) skrev:
FlameBait:

Nice og underholdende stuff. Hvis du har set action filmen Swordfish, så har jeg altid fundet Travolta's åbnings monolog ret fantastisk, hvor han snakker om Hollywood filmindustri :-)


Tak - og det var faktisk ikke en dårlig idé, med [url= [/url]fed monolog! Og gode muligheder for animation.
Gravatar

#27 filmz-ab 13 år siden

#26

Netop. Den giver gode og skægge muligheder for at lege med mediet :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: