Gravatar

#1 AxZ 12 år siden

mig og en kammi lavede den her i 2010 der er kun os om den så han spiller 4 personer i den og jeg 2 men vi har lavet det rimlig godt syntes jeg selv... selvfølgelig med lidt fejl hist og her... hehe

skriv endelig hvad i syntes om den

Gravatar

#2 Skeloboy 12 år siden

Den er rigtig, rigtig godt lavet, men...det hele bliver ødelagt af jeres engelsk.

Ellers er jeg sgu imponeret
Gravatar

#3 AxZ 12 år siden

haha... ja han er ikke så god til at tale engelsk den mand...

men det skal vi huske på til næste film :)
Gravatar

#4 Corgan 12 år siden

Meget godt lavet. Hvor lang tid brugte I på den?
Gravatar

#5 Babo Rises 12 år siden

Det er squ udemærket og omsider en god amatørfilm, hvor der er taget højde for mange gode ting. FED åbningsscene med helicopteren med Black Hawk Down musik (tror jeg det var). Men drop transformers musikken :) ellers udemærket, men hold jeg væk fra dialog, det er vist action i skal lave hehe.
Gravatar

#6 AxZ 12 år siden

vi filmede det hele på ca 2 dage så det var ikke så langt tid enlig... vi skulle jo have solen til at være det rigtige sted så vi hade lidt travlt :) ellers alt det der skulle laves efter med helicoptenen og skudene og det med at få den samme person til at værre i det samme billede på samme tid det tog nok omkring 14 dage til 3 uger ca...

haha... ja okay det kan da godt værre det ville være best bare og lave action og ikke andet..hehe.. vi arbejder på en ny lige for tiden... så der må vi lige snakke lidt om at vi ikke skal have for meget snak med i..hehe
Gravatar

#7 Skeloboy 12 år siden

#6 - snak er fint. Men ikke på engelsk, med mindre I kan tale det 100% flydende
Gravatar

#8 lasse78 12 år siden

Cool - noget som med det samme faldt i mine øjne, var at jeres bevægelser er for sloppy. Mere ild i lordet!!! Syntes måske også at musikken var en anelse for ambitiøs og kliche. Men hva... Syntes sku i har gjort det godt :)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#9 BN 12 år siden

Helikopteren lignede det den var: computergenereret. Men pyt ... Det engelske var fladt. Musikken virkede banal .... meeeen skyderierne, når en person faldt om ramt af skud, ilden fra skydevåbnene og især ham der blev ramt to gange, da han kom om hjørnet (der var såvidt jeg kunne se tilføjet en passende/ikke overdreven mængde blod, der sprøjtede fra det ene skudhul) ... alt dette var overraskende godt og velfungerende.

Der er dog lige en enkelt "goof", der skal listes til brug for imdb.com (hehe): nemlig på 2:59 hvor man kan se skyggen af filmfotografen, da vores helt begiver sig videre. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 12 år siden

Det er sgu da meget fine effekter for en amatørfilm... musikken kunne dog godt bruge lidt arbejde, og det engelske er ikke så stærkt. Er også enig med at nærkampsangrebet til sidst har nogle lidt for sloppy bevægelser... der skal meget mere pow i! All in all synes jeg sgu det er godt klaret på så kort tid...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: