Jeg har også tænkt mig at bruge dette forum, som mit primære valg, men at have et site, der koncentrere sig om amatør film kunne også være nice at have ved sidenaf :)
Jeg er igang med en precis sådan en side, og den er total urørt, har lige sat den op.. her kan alle lægge deres erfaringer og film ud... på forsiden kan i se hvad i skal gøre!! Sidens URL: www.Moviemakerz.com
her finder i forum til fri debat om film produktion og der vil blive lagt Amatørfilm Entusiasters erfaringer ud, med LYS,LYD,BILLEDE.. og samtidigt vil der være mulighed for at få lagt jeres film på nettet!!.. men som sagt er siden er helt ny og endnu urørt så hvis i vil give jeres præg til siden, skal i bare komme med jeres forslag!!
Det virker som en meget fornuftig opbygning (dog med fuldstændig samme indhold som ILH). Siden forekommer mig bare at have en del programmeringsfejl og visse af undersiderne er bare tomme. Du skal nok satse på lidt mere indhold, før du kan regne med stor opbakning.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det her er hvad der står under Moviebase: Movies\id=2035.htm
De tre andre undersider er bare tomme. Men fred være med dig. Det er skam et fint initiativ. Jeg ville måske bare foretrække at udvikle filmz.dk forumet i stedet, hvor vi har en stor trofast skare af brugere.
Og læg mærke til at jeg skrev ILH. Hvis du kigger højere oppe i denne tråd, har de også benyttet den til at skabe opmærksomhed om deres forum.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-anastacio 19 år siden
Har søgt, men har ikke kunne finde en tråd.
Findes der eventuelle sites, som omhandler amatør film og forum? Ikke blot et amatør firmas site, men et site, hvis primære fokus er på amatør film?
Thanks.
#2 filmz-gimleno1 19 år siden
#3 filmz-anastacio 19 år siden
#4 filmz-ilh-film 19 år siden
Synes du skal kigge forbi vores koncept/forum og tilmelde dig der.
Forummet er nystartet. Men vores virke er 5 år gammelt.
www.ilh-film.dk
[email protected]
ILH-FILM
#5 filmz-toke_dk 19 år siden
Jeg er igang med en precis sådan en side, og den er total urørt, har lige sat den op.. her kan alle lægge deres erfaringer og film ud... på forsiden kan i se hvad i skal gøre!!
Sidens URL: www.Moviemakerz.com
her finder i forum til fri debat om film produktion og der vil blive lagt Amatørfilm Entusiasters erfaringer ud, med LYS,LYD,BILLEDE.. og samtidigt vil der være mulighed for at få lagt jeres film på nettet!!.. men som sagt er siden er helt ny og endnu urørt så hvis i vil give jeres præg til siden, skal i bare komme med jeres forslag!!
venlig hilsner
www.moviemakerz.com
#6 gi-jones 19 år siden
#7 filmz-toke_dk 19 år siden
#8 filmz-toke_dk 19 år siden
#9 gi-jones 19 år siden
Movies\id=2035.htm
De tre andre undersider er bare tomme. Men fred være med dig. Det er skam et fint initiativ. Jeg ville måske bare foretrække at udvikle filmz.dk forumet i stedet, hvor vi har en stor trofast skare af brugere.
Og læg mærke til at jeg skrev ILH. Hvis du kigger højere oppe i denne tråd, har de også benyttet den til at skabe opmærksomhed om deres forum.