Min erfaring er i hvert fald, at man ikke får mange henvendelser på indlæg i denne slags forums. Der er simpelthen ikke nok skuespillere tilknyttet. Det eneste der virker er DASK, eller nogle gange Yuffies. Du kan også prøve at skrive til ejeren af www.onlinecasting.dk, han plejer at være ret venligtsindet overfor filmfolk, men jeg tror mest at han er model-orienteret.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hmm... De gange jeg har brugt DASK har der været ekstremt mange henvendelser. Hvis man opsætter en annonce får man 15-20 svar allerede første dag... Så er der også sandsynlighed for, at der en en eller to kompetente skuespillere i blandt.
Det plejer at være klart bedst, at sætte et opslag op, som #4 også skriver. På den måde henvender folk sig selv til een og man kan på den måde være sikker på at de gider bruge tiden på det. Man møder i hvert fald flere på den facon.
dask-online er klart det bedste forum til dette formål og skuespillerne har stort set alle filmerfaring. Jeg har haft stor fornøjelse af deres forum til mine musikvideoer og novellefilm.
Tja de folk som ikke har pengene til at oprette en profil derinde, eller simpelthen ikke har lyst til at give penge til den slags vil nok henvende sig på sådanne nogle sider her... det var i hvert fald det første resultat jeg fik ^^
"If anger is a gift Thank god I've been blessed"
If you need a strange actor for a film you wanna make, just write a msg. ;)
Du kan også sagtens få henvendelse fra DASK via opslag. Der er mange ikke-medlemmer der læser deres opslag og får deres nyhedsmail (som i øvrigt bliver sendt hver anden dag eller sådan noget, min indbakke bliver i hvert fald spammet).
#1 filmz-yascin 19 år siden
Alle typer er meget velkommen
Jeg vil gerne oprette et lille register med dem der er intreseeret og hvad de er interesseret i at lave.
Du kan skrive på denne mail addresse, hvis det vakt din interesse og er interesseret.
Håber at høre fra dig.
[email protected]
#2 JannikAnd 19 år siden
#3 gi-jones 19 år siden
#4 JannikAnd 19 år siden
#5 filmz-yascin 19 år siden
Jeg vil prøve de nævnte muligheder.
Allertiders..
#6 gi-jones 19 år siden
#7 filmz-madsjensen 19 år siden
#8 filmz-chemical violet 19 år siden
If you need a strange actor for a film you wanna make, just write a msg. ;)
#9 gi-jones 19 år siden