Har brug for lidt hjælp angående musik man må bruge. Selvfølgelig kan man selv lave musik, men kan man hente noget musik/baggrundsmusik på en hjemmeside? er der eventuelt et sted hvor man kan se hvorfor noget musik der er frigjort? Måske nogle kunne fortælle regler angående copyright? f.eks. at når musik er mere end 75 år gammelt må man godt bruge det.. På forhånd tak
- Ja selvfølgelig - alle kan da lave musik? grrr...:) Det er den fejlagtige opfattelse der gør musik branchen til en hård branche. Jeg er glad for at Spielberg ikke tænker sådan :D
Mht. de 75 år efter personens død hvis jeg husker rigtigt. Derudover er der stadig ophavsret på nyere optagelser. Så hvis du f.eks vil bruge Mozarts requiem skal du enten selv indspille det eller få retigheder til den givne indspilning...
tror du snyder dig selv hvis du tror at hun selv har skrevet musikken... måske nogen af teksterne... men ikke musikken... ha!det ville være skægt... NOT!
#1 filmz-Spam a lot 18 år siden
#2 filmz-jtv 18 år siden
#3 Patriarch 18 år siden
Mht. de 75 år efter personens død hvis jeg husker rigtigt. Derudover er der stadig ophavsret på nyere optagelser. Så hvis du f.eks vil bruge Mozarts requiem skal du enten selv indspille det eller få retigheder til den givne indspilning...
#4 18 år siden
#5 gi-jones 18 år siden
#6 thomas040 18 år siden
#7 18 år siden
#8 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 18 år siden
#10 lasse78 18 år siden
http://www.montypythonsspamalot.com/