Gravatar

#1 torp 11 år siden

Mark har ikke betalt sin husleje i 6 måneder og skal derfor snart være ude af sin lejlighed. Hans mor afviser at hjælpe ham og han må derfor tage andre midler i brug. Efter en hurtig beslutning går han ind i en tilfældig butik, og trækker sin Deer Hunter kniv.

Se kortfilmen her: https://vimeo.com/46130925

Feedback er velkommen.
Gravatar

#2 FlickReviews 11 år siden

Jeg løber selv rundt om laver lidt film, (det Moderne Eventyr om en Morder, der ogsp er her i amatørfilm er min) og jeg synes det er et flot stykke arbejde!

Det er en simpel og lidt plat historie, der let kunne havde virket lidt kikset. MEN det gør den ikke. Det skyldes et godt manus, samt nogle skuespiller der leverer varen. Alle 3 ville jeg da ikke havde noget imod, at havde med i en af mine egne film, efter at havde set dem her. Pænt filmet, godt lys og god lyd. Flere gode detaljer, så som fladt hjul og betjentens sidste bemærkning, gør at man virkelig har fået meget ud af de få minutter filmen vare. Så når man kigger på det hele, så virker det til at instruktøren har haft godt styr på legerne.

Så en 4 ud af 5 for af mig, til denne lille gode film.

ps.
Det var lidt sjovt at det forgik inde i dragons lair, for har lige været inde i den, for at købe blod til en lille zombie film. :)

Skriv ny kommentar: