Gravatar

#11 filmz-toke_dk 19 år siden

Autodesk ønsker stadig at benytte Alias programmer og vidre udvikle dem, det som Autodesk har været ude efter er Alias teknologi og markedsandel.
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#12 gi-jones 19 år siden

Måske. Måske ikke. Hvad de udtaler er jo en ting, men hvad de gør en anden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 Corgan 19 år siden


Man kommer sikkert til at se Max bukke under inden Maya gør det. Maya's kode er langt mere nuanceret end Max, og når et firma ejer begge programmer, vil det så ikke være dumt at sætte energien på et program hvor der skal en hel ny kode til?
Faktisk er Max's kode så forældet, at spiludviklere (som ellers har været en stor grund til Max' fortsatte store finansielle succes) har svært ved at bruge det i forbindelse med PlayStation3 og Xbox360.

Maya vil med tiden sandsynligvis overtage de punkter hvor Max før var stærk.
Gravatar

#14 filmz-sanjo 19 år siden

Martindan, er du der:)?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#15 filmz-vassago 19 år siden

Hvad er det lige du skal have "animeret" - er det 3D grafik, eller bare lidt småting, i såfald er After Effects et glimrende program.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#16 Corgan 19 år siden


Forresten vil jeg lige nævne at selvom du skal lave 2d, kan det nogle gange godt betale sig at bruge 3d.

South Park er f.eks. lavet i Maya.
Gravatar

#17 gi-jones 19 år siden

#13: Der er mange meninger om det emne. I øvrigt ikke specielt relevant i forhold til denne diskussion, da både Maya og Max er programmer der kræver LANG tid at lære.

Det ser til gengæld ud til at Martindan har forladt os :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18 Corgan 19 år siden


#17:

Hvorfor er det ikke relevant til denne diskussion? Det er da lige meget hvor lang tid det tager at lære. Spørgsmålet var jo hvilke programmer maa kan bruge til at lave animationsfilm. Derfor er det da rigtigt at nævne 3d programmer.

At der er mange meninger om emnet, siger jo ligesom sig selv. Der er jo mange meninger om alle ting. :-)
Gravatar

#19 gi-jones 19 år siden

Jeg mener, at indtil vi får et svar fra Martindan, er der ikke den store grund til at diskutere forskellige 3d-pakker. Og så mener jeg principielt også bare at man skal benytte det program man er bedst hjemme i. Når det kommer til stykket så handler det om kreativitet og ikke om programmet for i bund og grund opfylder Max og Maya de samme behov.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 Martindan 18 år siden

jep er lige her...

sorry har ikke haft tid til at kigge så meget på Filmz.

well.... lyder som om man skal kigge lidt på Maya....

tak for hjælpen...

tænker sådan 3D/2D grafik hvis det hjælper diskussionen?
for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: