Gravatar

#1 b e c h 17 år siden

Jeg sad lige og så en anden brugers kortfilm, "almost", og spurgt mig selv om det mon ikke var på tide at komme igang med den slags igen.

Jeg har adgang til alt udstyr man måtte få brug for til større eller mindre produktioner.
Det jeg ikke har adgang til er andre mennesker, som er friske på- først noget tankeleg, en god idé, historie, koncept, og dernæst, hvis tankerne klinger, så proucere idéen.

Jeg bor i Roskilde/ København

Lad høre...
Gravatar

#2 frahm-2 17 år siden

Jeg er en ret habil film klipper / lyd redigerings mand...?! (sound editor).
Jeg er frisk på at deltage i noget. Jeg er i øjeblikket bosiddende i London, men er jævnligt at finde på Frederiksberg.
Jeg har også nogle ideer til film jeg godt kunne tænke mig at lave som instruktør, men jeg har ikke noget helt konkret endnu, men jeg kan sende en PM når jeg har noget.
Hold dig endelig ikke tilbage med at kontakte mig, hvis du får gang i et projekt.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#3 wilson 17 år siden

Det samme her. Jeg er en ung knægt, der går på en ungdoms filmskole ude i filmbyen, og er bosat på Frederiksberg. Jeg har lavet nogle små amatør film med mine venner, og andre slags kortfilm i forbindelse med filmskolen.

Jeg er åben for alle forslag, og hjælper hellere end gerne som konsulent på et manuskript.
Gravatar

#4 Bony 17 år siden

Det kunne være spændende at starte et projekt op fra bunden af. Jeg er ihvertfald frisk på idéen. Jeg er 23 og bor i Humlebæk, Nordsjælland.

Har altid interesseret mig for mulighederne indenfor kameraføring og filmproduktion. Kunne også have interesse at prøve skuespil og være foran kameraet. Disse ting har jeg dog ingen erfaring med overhovedet. Overvejer dog kraftigt at gå videre med disse planer i uddannelses henseende. Jeg har dog en del erfaring med at skrive. Er god til at overføre fantasifulde idéer til konkrete historier på papir.

Send venligst PM hvis noget af dette kunne blive brugbart.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5 filmz-alexm 17 år siden

Halløj! Godtnok er jeg en dyster nordjyde bosiddende til dels i det århusianske, men min lever skriger efter at prøve kræfter med at skrive et soundtrack! Jeg har aldrig prøvet det før, men har skrevet en del klassisk musik og er på denne baggrund blevet hyret til et projekt med nogle venner her til foråret. Min kæreste flytter snart til frederiksberg, så regner da med at kigge forbi i ny og næ :-)

tag en lytter på www.thelastoverture.mymusic.dk

Alex
Gravatar

#6 Killkaj 17 år siden

fed film-musik..:D
Gravatar

#7 filmz-Me!! 17 år siden

Jeg er helt bestemt interesseret i at medvirke...

Jeg har erfaringer som instruktør, produktionsleder, produktions assistent og som skuespiller (Kan også klippe og filme, men er ikke lige så meget interesseret i det)
Og derudover så skriver jeg manuskripter. (Har netop solgt et manuskript til et mindre amerikansk selskab)...
Jeg er ag hunkøn og 21 år... bor i Roskilde/Københavns området...
Har både lavet kortfilm og spillefilm på amatør basis, samt medvirket på professionelle produktioner (dog kun som Runner og Rekvisitør)

Skriv ny kommentar: