Titlen ligner vel at jeg vil skælde nogen ud men det er slet ikke tilfældet. Jeg vil faktisk bare indformere om hvores seneste filmprojekt under navnet: BASTARD! Et kort lille referat af filmen kunne lyde sådan:
En skummel person lister ind i en hal. Hallen er stærkt vogtet af vagter der i det eller så fredelige kvarter ofte halizunerer sig til vilde skudkampe og mærkelige krigspladser da det er den eneste spænding de får på jobbet.
Hva der ellers sker vil jeg indformere om i senere indlæg med link til trailer...
#3 Nej det er ikke et med på beated udtryk men desværre en fejl da jeg havde lidt travlt men kunne være jeg skulle overveje at bruge det et senere sted i filmen for at undgå så store klager på mit tidligere indlæg...
Som medvirkende i filmen kan jeg meddele at det er en serie af små film på omkring 3 min. I filmen er der lagt vægt på træning af action-scener og fede kameravinkler, da vi på et tidspunkt muligvis vil lave en stor actionfilm, eller hvad Dalle? :P
Som hjemmesidedesigner skal jeg prøve at få en hjemmeside op at køre med en lækker trailer ;)
Ja, Dalla og Huh jeg må nok sige at jeg glæder mig, til at se jeres nye mestervær, det lyder jo spændende. Og jeg kan se at jeg skal til at lave nogen film selv eller vel og mærke programmer, da det jo ikke er det helt store jeg har lavet her på det sidste...
Og jeg har jo et lille manuskript i ærmt det kan jeg ikke lade være med at afsløre, Programmet som jeg vil lave hedder: Pedder Spejlet. Jeg laver programmet fordi at jeg at træt af Trold Spejlet og hans dårlige andmelders af film.
#1 =galledalle= 19 år siden
En skummel person lister ind i en hal. Hallen er stærkt vogtet af vagter der i det eller så fredelige kvarter ofte halizunerer sig til vilde skudkampe og mærkelige krigspladser da det er den eneste spænding de får på jobbet.
Hva der ellers sker vil jeg indformere om i senere indlæg med link til trailer...
-More than just movies
#2 Lowkey 19 år siden
hallucinerer?
#3 DarkLight 19 år siden
#4 =galledalle= 19 år siden
#3 Nej det er ikke et med på beated udtryk men desværre en fejl da jeg havde lidt travlt men kunne være jeg skulle overveje at bruge det et senere sted i filmen for at undgå så store klager på mit tidligere indlæg...
-More than just movies
#5 filmz-huh? 19 år siden
Som hjemmesidedesigner skal jeg prøve at få en hjemmeside op at køre med en lækker trailer ;)
#6 gi-jones 19 år siden
#7 filmz-huh? 19 år siden
Vestjylland tæt på Ribe og Bramming, nærmere betegnet Hunderup.
#8 filmz-pedder 19 år siden
Og jeg har jo et lille manuskript i ærmt det kan jeg ikke lade være med at afsløre, Programmet som jeg vil lave hedder: Pedder Spejlet. Jeg laver programmet fordi at jeg at træt af Trold Spejlet og hans dårlige andmelders af film.
Men vi ses engang (i morgen)...
Hvor når skal vi ha lavet T-Shirts???
-More than just movies