Gravatar

#11 Corgan 15 år siden

#10:

Tak. Så behøver jeg ikke gense den film. :-)
Gravatar

#12 filmz-Bruce 15 år siden

Descent, startscenen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 HeavyClaus 15 år siden

Mener også der er noget i den nye Dawn of the dead
Gravatar

#14 gi-jones 15 år siden

#Corgan: Hvor er det i grunden du arbejder? Lyder som de fede opgaver du får slået kløerne i.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 Corgan 15 år siden

#12:
Hmm... den scene husker jeg ikke lige. Må lige checke den ud.

#13:
Kan du huske hvor i filmen?

#14:
Jeg arbejder i et post-produktions firma i Kbh. Ja, jeg sidder med den del spændende opgaver.... men der er selvfølgelig også nogle kedelige opgaver imellem. Biluheld-scenen er så én af de federe opgaver. Jeg var også Set Supervisor på projektet, så det er fedt at følge og forme et projekt fra start til slut.
Gravatar

#16 Highland Park 15 år siden

#15: Det er ikke meget mere end ca. 15. minutter inde i filmen. Enten lige før eller lige efter titelsekvensen. Vist nok før.
Men jeg kan umiddelbart ikke huske, om det bliver filmet indefra.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 Highland Park 15 år siden

Ellers er der også denne musikvideo (til et møgirriterende nummer med et rædselsfuldt band), som udelukkende omhandler et biluheld vist i slowmotion:
[url= - Alive[/url]
Denne version er muligvis censureret en anelse, men den ucensurerede udgave på youtube er i elendig kvalitet. Men du kan sikkert finde den i en bedre kvalitet et andet sted. :)

Derudover kommer jeg til at tænke på
sporvognsuheldet
i "Frida". Mon ikke nogle af de fine detaljer derfra kan inspirere dig lidt? Det er hvert fald særdeles veludført. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18 Corgan 15 år siden

#17:

POD videoen har jeg også kigget på.
Frida har jeg endnu ikke set... er den ellers et kig værd? (Jeg er ikke så meget til piger med unibrow)
Gravatar

#19 Highland Park 15 år siden

"unibrow"?! Hahaha! :D
Ja, den er bestemt værd at se. Langt bedre film end Julie Taymors "Titus", som jeg blev ret skuffet over. Om ikke andet så se "Frida" for Quay-brødrenes fine lille (desværre nedklippede) dukkesekvens. :)
Der er masser at komme efter i "Frida", men nu kender jeg jo ikke din smag... :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#20 Patriarch 15 år siden

Frida er en ganske god film. Og ja, crash scenen i Frida er ganske effektiv.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: