#14: Jeg arbejder i et post-produktions firma i Kbh. Ja, jeg sidder med den del spændende opgaver.... men der er selvfølgelig også nogle kedelige opgaver imellem. Biluheld-scenen er så én af de federe opgaver. Jeg var også Set Supervisor på projektet, så det er fedt at følge og forme et projekt fra start til slut.
#15: Det er ikke meget mere end ca. 15. minutter inde i filmen. Enten lige før eller lige efter titelsekvensen. Vist nok før. Men jeg kan umiddelbart ikke huske, om det bliver filmet indefra.
Ellers er der også denne musikvideo (til et møgirriterende nummer med et rædselsfuldt band), som udelukkende omhandler et biluheld vist i slowmotion: [url= - Alive[/url] Denne version er muligvis censureret en anelse, men den ucensurerede udgave på youtube er i elendig kvalitet. Men du kan sikkert finde den i en bedre kvalitet et andet sted. :)
Derudover kommer jeg til at tænke på
sporvognsuheldet
i "Frida". Mon ikke nogle af de fine detaljer derfra kan inspirere dig lidt? Det er hvert fald særdeles veludført. :)
"unibrow"?! Hahaha! :D Ja, den er bestemt værd at se. Langt bedre film end Julie Taymors "Titus", som jeg blev ret skuffet over. Om ikke andet så se "Frida" for Quay-brødrenes fine lille (desværre nedklippede) dukkesekvens. :) Der er masser at komme efter i "Frida", men nu kender jeg jo ikke din smag... :)
#11 Corgan 16 år siden
Tak. Så behøver jeg ikke gense den film. :-)
#12 filmz-Bruce 16 år siden
#13 HeavyClaus 16 år siden
#14 gi-jones 16 år siden
#15 Corgan 16 år siden
Hmm... den scene husker jeg ikke lige. Må lige checke den ud.
#13:
Kan du huske hvor i filmen?
#14:
Jeg arbejder i et post-produktions firma i Kbh. Ja, jeg sidder med den del spændende opgaver.... men der er selvfølgelig også nogle kedelige opgaver imellem. Biluheld-scenen er så én af de federe opgaver. Jeg var også Set Supervisor på projektet, så det er fedt at følge og forme et projekt fra start til slut.
#16 Highland Park 16 år siden
Men jeg kan umiddelbart ikke huske, om det bliver filmet indefra.
#17 Highland Park 16 år siden
[url= - Alive[/url]
Denne version er muligvis censureret en anelse, men den ucensurerede udgave på youtube er i elendig kvalitet. Men du kan sikkert finde den i en bedre kvalitet et andet sted. :)
Derudover kommer jeg til at tænke på
#18 Corgan 16 år siden
POD videoen har jeg også kigget på.
Frida har jeg endnu ikke set... er den ellers et kig værd? (Jeg er ikke så meget til piger med unibrow)
#19 Highland Park 16 år siden
Ja, den er bestemt værd at se. Langt bedre film end Julie Taymors "Titus", som jeg blev ret skuffet over. Om ikke andet så se "Frida" for Quay-brødrenes fine lille (desværre nedklippede) dukkesekvens. :)
Der er masser at komme efter i "Frida", men nu kender jeg jo ikke din smag... :)
#20 Patriarch 16 år siden