Gravatar

#1 filmz-butch 20 år siden

Er der nogle der har erfaringer med Canon MVX3i? det er et ret billigt kamera (i forh. til canons store: XL1S og XM2), alligevel ser det ud til at være nogenlunde - meeen om det er godt nok til at lave film med tvivler jeg lidt på... har bestilt det fra fra dnet24.de til 1.117,99 EUR (8307 DKK)- desværre har de lige sat prisen op til 1,129.99 EUR minus porto...
Gravatar

#2 filmz-write-off 20 år siden

Jeg har desværre ikke nogen erfaring med det pågældene kamera... Men jeg vil helt klart anbefale at købe udstyr i USA næste gang.
Det er meget billigere også selvom man regner momsen med.

Der er to sider som jeg fordelt på sidste to måneder har brugt cirka 40 tusinde kr. på, ikke fordi jeg er rig, bare fordi jeg vidste at min bank ville blive glad for at jeg betalte en masse høje renter til dem ;)
Jeg har regnet ud at hvis jeg skulle købe det samme udstyr herhjemme så ville jeg bruge omkring 55 tusinde (15 kilo fra el. til er mange, mange bække små)

Siderne er: www.bwayphoto.com & www.bhphotovideo.com

Begge nogle meget proffesionelle forhandlere som giver god service og fair handler. Og vigtigst af alt så er de til at regne med. (og nej...jeg arbejder for ingen af dem!!)

held og lykke med det nye kamera!
Gravatar

#3 filmz-vassago 20 år siden

#2: Hvad har du investeret i?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-write-off 20 år siden

En Panasonic AG-dvx100AE med en masse extra udstyr, et 4 timers batteri, en vidvinkel linse, shockcase, filtere, boom stang, Audio Technica Mikrofon, og snart et monster af et stativ. - Manfrotto

Så puha det var ikke helt billigt :)

Det værste er nok at jeg har besluttet mig for ikke at skulle instruere længere. Men kun at koncentrere mig om manuskript skrivningen! Så nu har jeg det dyre udstyr uden at måske ville bruge det...Hmm Hmm

Men jeg finder nok på noget!

Det fede er at hvis jeg vil have produceret et manuskript så behøver jeg "bare" at finde en instruktør der er villig, så er historien og meget af udstyret klaret. Det er jo supert nok men måske lidt fjollet
Gravatar

#5 filmz-vassago 20 år siden

Du kan bare sende det over til mig :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 filmz-write-off 20 år siden

Jah det tænkte jeg jo nok du ville sige :)))
Helt ærligt så overvejer jeg at udleje det for billige penge, så kan det være at det kan tjene sig selv ind igen!

Så sig endelig til, hvis du bor i kbh.
(Ser nu at du, vassago ikke gør men hvis der er andre)

Skriv ny kommentar: