Jeg sidder og skal bruge lyden af en cardiac defibrillator, det er dem man så at sige kickstarter et hjerte som er gået i stå med, meget populær instrument i dramaserier også hehe.
jeg har søgt på alle mulige sound effect sider findsounds.com, sounddog osv. men jeg kan ikke finde en lyd der passer, det er den der opladningslyd, og så selve stødet, ved godt bumpet det kommer fra patienten når han flyver i vejret heh, men jeg kan bare ikke finde den lyd nogen steder, måske der nogen som har en go side med hvor den kan findes.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidste gang jeg hørt den lyd af noget der lader op var svagt fra et billigt engangskamera med blitz...tror dog det er noget mere højfrekvent, men det kan jo fikses :)
hehe ja det har du ret i, havde bare satset lidt på at finde den på nettet et sted, har prøvet at søge efter E.r Sounds men uden held endnu, de bruger den hvertfald en masse 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er det selve lyden, hvor der gives strøm, eller er det alt, hvor den siger hvor man skal placere dioderne, og så hvornår man skal give stød. Du kan prøve på hjertestarter.dk, hvor den danske vises via små filmklip
#1 elwood 19 år siden
Jeg sidder og skal bruge lyden af en cardiac defibrillator, det er dem man så at sige kickstarter et hjerte som er gået i stå med, meget populær instrument i dramaserier også hehe.
jeg har søgt på alle mulige sound effect sider findsounds.com, sounddog osv. men jeg kan ikke finde en lyd der passer, det er den der opladningslyd, og så selve stødet, ved godt bumpet det kommer fra patienten når han flyver i vejret heh, men jeg kan bare ikke finde den lyd nogen steder, måske der nogen som har en go side med hvor den kan findes.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 cyberzed 19 år siden
Sidste gang jeg hørt den lyd af noget der lader op var svagt fra et billigt engangskamera med blitz...tror dog det er noget mere højfrekvent, men det kan jo fikses :)
#3 elwood 19 år siden
#4 filmz-yascin 19 år siden
#5 elwood 19 år siden
Elwood Torsdag aften med mic foran tv'et."kom nu for satan fald nu hjerteslag goddammit fald nu om mand"
#6 filmz-Wacker 19 år siden
Du kan prøve på hjertestarter.dk, hvor den danske vises via små filmklip
http://www.samarit.dk
#7 elwood 19 år siden
#8 cyberzed 19 år siden
#9 elwood 19 år siden
#10 Popeye 19 år siden
Følg denne fremgangsmåde:
1. Tag din mikrofon.