Gravatar

#1 Håskjold 17 år siden

Halløj folkens.

Crappy.dk er en side, der prøver at dele musik og film fra det lokale Vestfyn.
Gi' det en chance - du bliver overrasket over kvaliteten.

link til crappy.dk
Voksne mennesker "Jamen du kan jo bare flytte den, så taler vi ikke mere om det."
"Bare giv mig den bøde og lad det være en lærestreg."
Gravatar

#2 DarkLight 17 år siden

Overrasket over kvaliteten i forhold til sidens navn? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 Lowkey 17 år siden

Se at få fjernet det baggrundsbillede der er bag teksten, for det er virkeligt overraskende crappy.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#4 filmz-sanjo 17 år siden

Kan ikke læse en skid på siden, som #3 siger, så fjern lige barggrundsbilledet
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#5 Collateral 17 år siden

SÅ lige at i (crappy) har (eller skal) lave noget med Andreas Ringblom Knudsen, og ville bare lige give heads up på hans musik. Det er nemlig great. Ved ikke hvad stil art det med Crappy er, men uanset hvad så giv ham lige en chance. Lyt til Andreas her.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 Håskjold 16 år siden

Foruden sing/song-writer er Andreas Ringblom Knudsen gået til rappen. Han er en del af 'Markens Mafia', som også kan høres på crappy.dk. Gi' ham en chance.

#3 Jeg fjerner baggrunden hurtigst muligt - det har også været overvejet i et stykke tid, og nu tvivler jeg skam ikke mere.

#2 Det tager jeg som et stort kompliment.
Voksne mennesker "Jamen du kan jo bare flytte den, så taler vi ikke mere om det."
"Bare giv mig den bøde og lad det være en lærestreg."
Gravatar

#7 Collateral 16 år siden

#6: Jeg kan personligt bedst lide det han laver selv må jeg nok indrømme, men det er nok bare fordi at der ikke er så meget rap der tiltaler mig mere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: