Hejsa Jeg skal til at instruere en lille kortfilm i århus i uge 50. Der vil blive filmet fra. d. 14 til d. 17 december, og vi regner med at filmen fra kl 9 til kl 15-16 tiden disse dage. Jeg mangler dog lidt folk bag kameraet og ville høre om der var nogen herinde der var int i at være med.
vi mangler: 1 boom-holder/lydmand (vi har udstyret, både mix og mik og boom)
1 lysmand, vi har begrænset af lys, men forhåbentlig for vi fat på nogle teater-lamper og så var vi en bunke halogen...
1 driver. vi mangler simpelthen en person der har kørekort. hvis lydmand/lysmand har kørekort så har vi ikke brug for en driver, men ellers har vi brug for en der kan køre bil, og gider hjælpe til med alt muligt andet...
Det er en no-budget produktion, så det eneste jeg kan tilbyde er mad på optagedagene. håber der er nogen der har lyst til at være med
#1 filmz-cko 18 år siden
Jeg skal til at instruere en lille kortfilm i århus i uge 50. Der vil blive filmet fra. d. 14 til d. 17 december, og vi regner med at filmen fra kl 9 til kl 15-16 tiden disse dage. Jeg mangler dog lidt folk bag kameraet og ville høre om der var nogen herinde der var int i at være med.
vi mangler:
1 boom-holder/lydmand (vi har udstyret, både mix og mik og boom)
1 lysmand, vi har begrænset af lys, men forhåbentlig for vi fat på nogle teater-lamper og så var vi en bunke halogen...
1 driver. vi mangler simpelthen en person der har kørekort. hvis lydmand/lysmand har kørekort så har vi ikke brug for en driver, men ellers har vi brug for en der kan køre bil, og gider hjælpe til med alt muligt andet...
Det er en no-budget produktion, så det eneste jeg kan tilbyde er mad på optagedagene. håber der er nogen der har lyst til at være med
skriv til
[email protected]
hilsen
Christian Olsen :-)
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"