Hej Jeg har skrevet manuskriptet Cadavre Exquis, som jeg har planer om at filme denne sommer, en del filming uge 29-30, og jeg vil være interesseret i at høre fra både instruktør, producer, folk med udstyr såsom kamera og lys og andre der mener at kunne bidrage med noget i processen. Filmen vil omhandle to unge mennesker, Asger og Pia, der er placeret i en skov, hvor lig ligger og flyder rundt omkring. Langsomt får man opfattelsen af, at der er tale om en psykologisk vinkling, hvor vi faktisk befinder os inde i Asgers eget hoved.
Ja, jeg tror nok det stod lidt uklart i det tidligere opslag, at jeg ´selv kun vil se med fra sidelinien, eftersom min erfaring fortæller mig, jeg som scriptwriter og uden den store erfaring med filmmediet, aldrig selv ville kunne få stablet projektet på benene. Men jeg er bosat i Århus.
Jeg vil gerne hjælpe dig med som producer/skribent. Men jeg vil gerne høre mere om projektet, så send mig en mail på [email protected] og fortæl mig mere om dit projekt.
#1 filmz-alillelunda 18 år siden
Jeg har skrevet manuskriptet Cadavre Exquis, som jeg har planer om at filme denne sommer, en del filming uge 29-30, og jeg vil være interesseret i at høre fra både instruktør, producer, folk med udstyr såsom kamera og lys og andre der mener at kunne bidrage med noget i processen. Filmen vil omhandle to unge mennesker, Asger og Pia, der er placeret i en skov, hvor lig ligger og flyder rundt omkring. Langsomt får man opfattelsen af, at der er tale om en psykologisk vinkling, hvor vi faktisk befinder os inde i Asgers eget hoved.
Skriv og hør nærmere på [email protected].
#2 filmz-Me!! 18 år siden
#3 filmz-alillelunda 18 år siden
#4 filmz-pelleh 18 år siden
#5 SpielbergFreak 18 år siden
En novellefilm siger du, så er vi oppe på 30-50 minutters spilletid, det tager altså en del tid at planlægge sådan en film.
Har du skuespillere, locations, kostumer, rekvisitter m.m? Har du lavet/skrevet film før?
#6 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***