Der er nu under 2 måneder til at "Damnatus" vil være til at downloade fra www.damnatus.com Til dem der endnu ikke har hørt om den, er det en amatørfilm der har været undervejs i nogle år snart. Den bygger på Warhammer 40.000 universet som man kan lære mere om på www.games-workshop.com. Det vil blive en kvlitetsfilm blandt amatørfilm, men kan ikke sælges eller udgives grundet copyright loven som GW sidder. På www.Damnatus.com kan man finde trailere, casting liste og nyheder. Der er også et soundtrack til fri dowload benyttelse ganske gratis.
Man skal nok være Warhammer fan, for jeg grinte vist et par steder der ikke skille grines, over den dersens Compositing Showreel. Men hatten af for det store arbejde.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Flot nok lavet eftersom det er et Non-Profit projekt...
Men man skal nok väre fan for så fedt var det heller ikke. Og så syntes jeg også at skuspillerne var ret ringe. Mindede lidt om Power Rangers eller sådan noget....
Jeg kan godt se at de kan virke lidt amatør agtige. og nogle af effekterne er heller ikke helt gennemførte. FIlmen havde et budget på 70.000 dkr. (omregnet fra euro) og jeg vil sige får den gang penge og at de samtidig ved at de gør det udelukkende for deres egen skyld uden nogen fortjeneste, er de sluppet umanerligt godt fra det. og eftersom det ikke bare er en kortfilm, men en rigtig 1½ times filmundeholdning (Og føde til os warhammer nørder) er de kommet langt for pengene (skuespiller løn, effekter, kostumer og våben)
#1 filmz-da monstar 19 år siden
Til dem der endnu ikke har hørt om den, er det en amatørfilm der har været undervejs i nogle år snart. Den bygger på Warhammer 40.000 universet som man kan lære mere om på www.games-workshop.com. Det vil blive en kvlitetsfilm blandt amatørfilm, men kan ikke sælges eller udgives grundet copyright loven som GW sidder.
På www.Damnatus.com kan man finde trailere, casting liste og nyheder. Der er også et soundtrack til fri dowload benyttelse ganske gratis.
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 filmz-yascin 19 år siden
#4 El Capitan 19 år siden
Men man skal nok väre fan for så fedt var det heller ikke.
Og så syntes jeg også at skuspillerne var ret ringe. Mindede lidt om Power Rangers eller sådan noget....
#5 filmz-da monstar 19 år siden
#6 filmz-Bruce 19 år siden
#7 filmz-yascin 19 år siden