Kan man ikke hente en fil til programmet der gør det dansk sproget... Kender ikke så meget til programmet udover jeg har prøvet det en del gange, men normalt til andre programmer kan man gøre dem Dansksprogede...
Har selv lige været inde og tjekke lidt og det ser ud til at man kan købe nogle spell checkers... Om det kan gøres gratis må do selv finde ud af, men hvsi problemet bare er de dumme røde streger så kan de slås fra...
#6/7 så længe man skal overbevise andre om ens talenter, så er det ikke så favorabelt hvis der er stavefejl ud over det hele! Men jeg ville da ønske at jeg var "mand" nok til at kunne undgå stavekontrollen ;)
#1 Collateral 19 år siden
Kort spørgsmål:
Et godt program til danske manuskrifter? Specielt til det altså? Ligesom der er Final draft f. eks. til engelske manusser...
#2 filmz-gimleno1 19 år siden
#3 Collateral 19 år siden
#4 =galledalle= 19 år siden
Kender ikke så meget til programmet udover jeg har prøvet det en del gange, men normalt til andre programmer kan man gøre dem Dansksprogede...
-More than just movies
#5 =galledalle= 19 år siden
Om det kan gøres gratis må do selv finde ud af, men hvsi problemet bare er de dumme røde streger så kan de slås fra...
-More than just movies
#6 gi-jones 19 år siden
#7 =galledalle= 19 år siden
-More than just movies
#8 filmz-write-off 19 år siden
#9 filmz-anastacio 19 år siden
#10 gi-jones 19 år siden