Gravatar

#1 filmz-dandigital 15 år siden

Sammen med mine medstuderende har jeg lavet denne korte video om alle de sjove, søde, skøre og funky piger og drenge i Århus.

Det er en video til en konkurrence Århus Turistbureau har udskrevet, men vi har endnu ikke indsendt den.

Det ville være fedt hvis i ville se den og sige hvad i synes om den:
[url= nøgne sandhed om Århus[/url]

Vi ville ikke filme alle mulige flotte steder i Århus, for med hensyn til sightseeing er det lidt svært at konkurrer med skæve tårne, gader under vand, middelalderborge, havfruer og berlinmure istedet ville vi fokuserer på Århus's charme og ikke mindst Århusianernes charme :)
Gravatar

#2 filmz-replich 15 år siden

Jeg misunder den måde klipperen i denne film har timet og sat musikken sammen på de rigtige tidspunkter. Den viser meget om unge, nu ved jeg ikke om det er jeres vennekreds. men hvis det er det ville jeg ikke ligefrem kalde den "Sandheden om århus" da den nærmere beskriver jeres venskab eller sammenhold på en utrolig fangende, spændende og gennemtænkt måde.

Jeg har set så meget lort på Youtube fra Danske amatøre, men endelig er der en gruppe mennesker der uploader noget som de har arbejdet på.

Jeg er målløs, det er godt gået

- Replich

Skriv ny kommentar: